پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:10:02 - یکشنبه 19 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انقلاب ایران نقطه شروع انقلاب جهانی مهدی (عج) است/ کرمان بعد از انقلاب یکی از محل های اصلی ارجاع پزشکی است
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: انقلاب اسلامی قطعه ای از پازل بزرگی است که باید در تاریخ اتفاق بیفتد و آنهم ظهور حضرت مهدی (عج) است.

محمدحسین عباسی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” گفت: در خصوص نفس انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی یک واقعه ای بود که معادلات جهانی را تغییر داد و نظام حاکم را از پیروی محض از ظالمین و مستکبران عالم به سمت مردم سالاری سوق داد.

وی ادامه داد: طبیعتا انقلاب اسلامی محدود به کشور ایران نیست و ایران نقطه شروع حرکت بوده و ادامه آن در همه جهان خواهد بود. همچنین انقلاب اسلامی قطعه ای از پازل بزرگی است که باید در تاریخ اتفاق بیفتد و آنهم ظهور حضرت مهدی (عج) است.

عباسی افزود: پیشرفت پزشکی در استان کرمان با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، قبل از انقلاب امکانات پزشکی بیمارستان، تجهیزات و آموزش در سطح بسیار پایینی بود و پزشکانی که داشتیم اغلب هندی و بنگلادشی بودند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: در حال حاضر استان کرمان دارای چند دانشگاه علوم پزشکی است که در سطح کل استان از شمال تا جنوب استان توزیع شده اند و بحث بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در استان کرمان فراگیر شده است.

این فعال دانشجویی در پایان عنوان کرد: کرمان یکی از استانهایی است که بیشترین دانشگاه علوم پزشکی را دارد و و یکی از محل های اصلی ارجاع پزشکی بوده و در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی کرمان یکی از دانشگاههای پیشرو در کشور محسوب می شود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi