پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:55:55 - یکشنبه 16 شهریور 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انشاالله گزینه پیشنهادی دولت به مجلس برای وزارت علوم، خودم خواهم بود
سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به این سوال که گزینه دولت برای وزارت علوم چه زمانی به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهد شد با خنده گفته است: انشاالله این گزینه خودم خواهم بود.

به گزارش “دانشجوآزاد ” :دکتر محمدعلی نجفی در حاشیه نشست معاونین دانشجویی دانشگاه‌ها و در جمع خبرنگاران درباره کارگروه بررسی بورسیه‌های تحصیلی، گفت: اعضای این کمیته را انتخاب کرده ام و انشاالله در روز دوشنبه هفته جاری اولین جلسه این کمیته با اعضای منتخب آن برگزار خواهد شد. از آنجایی که روابط و شرایط را باید با اعضای این کمیته ها مورد بحث قرار دهیم و اگر عضویت آنها در این کمیته ها قطعی شد اسامی اعضا را روز دوشنبه یا سه شنبه هفته جاری اعلام خواهیم کرد.نجفی این شایعه که استعفای دکتر توفیقی در راستای توافق‌های انجام شده وزارت علوم با مجلس شورای اسلامی بوده است، را تکذیب کرد و افزود: بنده هیچ توافقی با هیچ فرد یا ارگانی انجام نداده‌ام. دکتر توفیقی در وهله اول می خواستند برای استفاده از فرصت مطالعاتی که یک سالش به خاطر مسئولیت هایی که بر عهده داشتند به تأخیر افتاده بود اقدام کنند. در همین راستا احتیاج داشتند تا چند ماهی وقت آزادتری داشته باشند.وی ادامه داد: آقای توفیقی احساس می کردند که در بیرون از وزارت علوم هم می توانند در موارد ضروری و لازم به این وزارتخانه کمک کنند. ایشان تقاضا داشتند به عنوان مشاور وزارت علوم سمتی رسمی نداشته باشند. از همین رو به عنوان یک صاحب نظر در مسائل دانشگاهی اعلام آمادگی کردند هرنوع کمک لازمی را به وزارت علوم ارائه کنند.

نجفی همچنین در پاسخ به این سوال که «آیا ممکن است در اینده شاهد تغییرات در معاونت های وزارتخانه باشیم؟» اظهار کرد: همه چیز ممکن است. اگر لازم باشد چه در سمت های ستادی و چه در سمت های دانشگاهی تغییرات باید انجام شود. کار وزارت علوم کار حساسی است و در جهت بهبود این کار هر تغییری در هر مرحله ای که لازم باشد اعمال خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا که پرسیده بود «گزینه دولت برای وزارت علوم چه زمانی به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهد شد؟» با خنده گفته است: انشاالله این گزینه خودم خواهم بود.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi