پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

20:05:30 - یکشنبه 25 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انحرافات اصلاح طلبان موجب شد در انتخابات مستقل شرکت کنم
نماینده مردم ارومیه گفت: ضمن احترام به تمامی جناح ها به صورت مستقل وارد انتخابات خواهم شد و خود را وابسته به حزب اصلاح طلبان نمی دانم و حتی در لیست اعتدال هم قرار نگرفته ام.

به گزارش “دانشجو آزاد”؛ عابد فتاحی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با انتقاد از تندروی جناح اصلاح طلبی و علی الخصوص انتشار لیست توسط  افرادی مانند حسین کرباسچی گفت: برخی ها فکر می کنند که اولین انتخابات نظام برگزار می شود و تلاش های بی خود و بی جهت آنان را در راستای منافع نظام نمی بینم؛ نباید از افراد تندرو و دارای سابقه فساد اقتصادی و اخلاقی در جناح ها استفاده کرد و به عنوان کاندید معرفی کرد. ما باید افرادی خوش نام، خوش نوا، معتدل تر، در جهت منافع نظام و در خط رهبری را راهی مجلس کنیم و به جای نگاه تند، باید برای پر شور شدن انتخابات تلاش کنیم.

لازم به ذکر است که اخیرا حسین کرباسچی که سابقه اولین فساد اقتصادی دولتی را در کارنامه دارد، لیست کاندیداهای اصلاح طلبان را معرفی کرد که به موجب آن برخی از اصلاح طلبان معتدل واکنش هایی علیه این جریان داشتند و به دنبال آن خبرهایی مبنی بر ایجاد اختلافات عمیق بین سران شورای مرکزی اصلاح طلبان منتشر شد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi