پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:09:21 - شنبه 18 آذر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در گفتگوهای جداگانه ای مطرح شد؛
انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس همدلی بیشتر مسلمین را رقم خواهد زد/آغاز موج سوم بیداری اسلامی و نابودی اسرائیل
در پی دستور رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت اسرائیل از تلاویو به بیت المقدس مسئولبسیج دانشجویی دانشگاههایو مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان بر فرا رسیدن موعد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کردند.

به گزارش “دانشجوآزاد” در پی دستور رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت اسرائیل از تلاویو به بیت المقدس ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان در گفتگو با “دانشجوآزاد” اظهار داشت: دولت آمریکا همواره بر پایه غصب و غارت و چپاولگری و زور و تضییع حق ملتها استوار بوده و بی شک این هم ظلم و اجحاف مضاعفی است که امروز دامن گیر مسلمانان شده و نتیجه سالها سازشکاری جریان اسلام آمریکایی است که به آمریکا خوشبین بوده و نتیجه اش این بوده که امروز تجاوزگری وزورگویی استعمار ادامه یابد.

وی افزود: مطمئن باشید که این سرآغاز یک  انتفاضه جدیدی خواهد بود و روز به روز به سقوط رژیم غاصب اسرائیل نزدیک خواهیم شد و همه کسانی که به اسلام اعتقاد دارند باید در این راستا همپیمان شوند.

بهروز توضیح داد: برخی از دولتهای اسلامی که راه محافظه کاری را برگزیدند باید رویه خود را تغییر دهند و به یاری مردم مظلوم فلسطین بشتابند زیرا تنها راه سعادت مسیر مبارزه است همان راهی که ملت مسلمان ایران طی ۳۹ سال پیموده است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان خاطرنشان کرد: با همدلی همه ملتهای مسلمان انشاالله این لکه ننگ و غده سرطانی از روی زمین برداشته می شود و آن روز روزی است که ما به ظهور نزدیک می شویم و قطعا این هدف بلند دست یافتنی است.

همچنین حجت الاسلام محسن سنجری مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان در این رابطه در گفتگو با “دانشجوآزاد” اظهار داشت: آمریکا با این اقدام گوری بزرگ برای خود کند و به عبارتی عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.

وی ادامه داد: این اقدام آمریکا آتشی بر خرمن رژیم صهیونیستی انداخت که تا نابودی این رژیم غاصب ادامه خواهد داشت و قطعا قدس آزاد خواهد شد و آن روز نزدیک است.

محسن سنجری توضیح داد: قدس پاره تن اسلام است و این پاره تن هیچ گاه از اسلام جدا نخواهد شد و هیچ دولتی نخواهد توانست به مسجد الاقصی و قبله اول مسلمین کوچکترین خدشه ای وارد آورد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان با اشاره به موج بیداری اسلامی منطقه تشریح کرد: قطعا انتقال پایتخت اسرائیل به بیت المقدس موج سوم بیداری اسلامی را رقم خواهد زد و ما به یقین خواهیم رسید که راه قدس از کربلا می گذرد و با نابودی داعش؛ قطعا نابودی اسرائیل نزدیک خواهد بود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi