پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:06:23 - چهارشنبه 1 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
“انتشارات دانشگاه جیرفت، مجوز نشر کتاب گرفت”
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه اعلام کرد: با تلاش های مستمر و پیگیری های انجام شده مجوز نشر کتاب با نام انتشارات دانشگاه جیرفت به مدیر مسئولی دکتر روح اله میرمحمودی صادر شد

به گزارش “دانشجوآزاد”، دکتر روح اله میرمحمودی ضمن اعلام این خبر، سال تحصیلی جدید را محضر اساتید، کارکنان و دانشجویان گرامی تبریک گفت و اظهار داشت: این موفقیت گام موثری برای توسعه فعالیت های فرهنگی و پژوهشی و سهولت در چاپ و نشر کتب اعضای هیأت علمی، غیر هیأت علمی، محققین و پژوهشگران بشمار می آید.

ایشان افزودند : مجوز نشر انتشارات دانشگاه از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره پروانه ۱۲۴۶۷ با نام انتشارات دانشگاه جیرفت به مدیر مسئولی دکتر روح اله میرمحمودی صادر گردیده است.

وی خاطر نشان کرد: از این پس بر اساس آیین نامه نشر کتاب، مراحل اخذ مجوز نشر و چاپ کتب اعضای هیات علمی، غیر هیات علمی، محققان و پژوهشگران از طریق انتشارات دانشگاه انجام می شود لذا متقاضیان می توانند درخواست های چاپ و نشر کتاب های خود را به این مدیریت ارسال نمایند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه یادآورشد: تا کنون تعدا ۱۵ کتاب از اعضای هیات علمی این دانشگاه، توسط انتشارات سایر دانشگاه ها و موسسه های انتشاراتی آزاد به چاپ رسیده است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi