پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:53:55 - سه شنبه 31 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امکانات دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد کرمان منحصر به فرد است
سرپرست دانشگاه آزاد کرمان گفت: دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد کرمان دارای امکانات منحصر به فردی است.

به گزارش پایگاه خبری “دانشجوآزاد” : حمداله منظری توکلی در حاشیه چهارمین بازدید هیات ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان بیان داشت: بحول و قوه الهی تمامی ایرادات هیات های بازدید کننده قبلی به نحو مطلوب و شایسته ای مرتفع شده است.

آزاد

آزاد

وی با اشاره به امکانات دانشگاه آزاد اسلامی کرمان افزود: به منظور راه اندازی دانشکده پزشکی در واحد کرمان اقدامات بسیار زیادی صورت پذیرفته است و همواره کیفیت آموزشی را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

دبیر هیات امنای استان کرمان ادامه داد: واحد کرمان با دارا بودن ۵۳ آزمایشگاه مجزای علوم پایه و همچنین هشت آزمایشگاه اختصاصی جدید با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان و همچنین تهیه بیش از ۵۰۰۰ جلد کتب تخصصی پزشکی برای دانشکده پزشکی دارای امکانات منحصر بفردی است.

منظری توکلی انعقاد تفاهم نامه با تامین اجتماعی برای تخصیص بیمارستان در مرحله بالینی را نقطه قوت این مجموعه دانست و تصریح کرد: بیمارستان جدید التاسیس پیامبر اعظم(ص) با ۳۰۰ تخت خواب و فراوانی کیسهای درمانی در آن فرصت بسیار خوبی برای فارغ التحصیلان این دانشگاه است؛ ضمن آنکه یک پروسه سه ساله برای ساخت و تجهیز بیمارستان اختصاصی دانشگاه با نام جواد الائمه(ع) پیش بینی شده است.

وی همچنین هدف دانشگاه آزاد از ورود به عرصه سلامت را افزایش رقابت و کیفیت آموزشی عنوان کرد و گفت: با لطف و مساعدت ریاست عالیه دانشگاه و حمایت های هیات امنای دانشگاه هیچ گونه مانعی برای جذب اساتید برجسته و کاردان در این دانشگاه وجود ندارد.

در ادامه این بازدید هیات ارزیابی از دانشکده تکمیل شده پزشکی واحد کرمان و آخرین تجهیزات نصب شده در آن بازدید کردند

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi