پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:32:01 - چهارشنبه 11 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امنیت بهترین ودیعه انقلاب اسلامی برای مردم ایران است
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه باهنر کرمان مطرح کرد:امنیت بهترین ودیعه انقلاب اسلامی برای مردم ایران است.

رضا ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار “دانشجوآزاد” ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی گفت: ابتدا لازم می دانم از امام راحل (ره) یاد کنم که حضور این شخصیت والا و هدایتها و رهنمودهای ایشان عامل پیشرفت نظام جمهوری اسلامی بود.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: اگر بخواهیم یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی را بررسی کنیم مساله استقلال است چون در زمان پهلوی و سلطنتهای قبل از آن ایران کشوری زیر سلطه مستقیم انگلیس و آمریکا بود و قدرت تصمیم گیری مستقل را نداشت.

این فعال دانشجویی با اشاره به نعمت امنیت در ایران اظهار داشت: یکی دیگر از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی طبق اعتراف تمامی دوستان و حتی دشمنان ایران، امنیت حاکم بر این کشور است زیرا با وجود برخی مشکلات اقتصادی و اجتماعی در کشور به برکت نظام اسلامی ایران امن ترین کشور منطقه است.

ایرانمنش در ادامه گفت: اگر به کشورهای منطقه نگاه کنیم مثل ترکیه، عراق، سوریه و دیگر کشورهای عربی هیچکدام امنیت ایران را ندارند و حتی اگر گام  را فراتر را گذاشته و سری به اروپا بزنیم آنها که خود را داعیه دار آزادی و تمدن می دانند به دام تروریستی افتادند که روزی خودشان آن را بوجود آوردند.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه باهنر عنوان کرد: همچنین در آمریکا که خود را سردمدار امنیت جهان می داند یک نفر اسلحه به دست به مدرسه ای می رود و سی و چند نفر از دانش آموزان را می کشد و این تعریف امنیت آمریکایی است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: تقریبا می توان گفت تمامی کشورها به جد درگیر مشکل تروریست هستند اما به واسطه نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود منطقه جغرافیایی بسیار حساسی که کشور ما در آن قرار دارد مردم ما در امنیت کامل هستند.

رضا ایرانمنش در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اینکه به صورت کاملا جدی با اقدامات تروریستی در داخل کشور مبارزه کرده و در کنار تامین امنیت داخلی به امنیت کشورهای دیگر نیز کمک کرده و به صورت کاملا جدی با گروه تروریستی داعش در منطقه مقابله می کند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi