پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:28:48 - سه شنبه 1 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امروز خط سعودی ها همان خط صهیونیست هاست/ وهابیت نوعی از انواع صهیونیسم است
حجت الاسلام عارفی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در تجمع اعتراض آمیز دانشجویان مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در کرمان در رابطه با برکات انقلاب اسلامی گفت: امروز خط سعودی ها همان خط صهیونیست هاست زیرا وهابیت نوعی از انواع صهیونیسم است.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ حجت الاسلام عارفی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در تجمع اعتراض آمیز دانشجویان مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در کرمان در رابطه با برکات انقلاب اسلامی گفت: امروز استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی و به دست توانای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و با دست توانای دانشمندان ایرانی و مردم شریف ایران هیبتش شکسته شده است.

عارفی ادامه داد: امروز استکبار جهانی به دنبال بازیافتن موقعیت سابق خود است و غافل از این است که دوران استکبار به پایان رسیده است؛ امروز دوران لیبرالیسم مانند دوران مارکسیسم به پایان رسیده است و شاهد به انزوا کشیده شدن فرهنگ و مکتب لیبرالیسم هستیم و طولی نخواهد کشید که باید اثر و پوسیدگی استخوانهای لیبرالیسم همانند مارکسیسم در موزه های تاریخ مشاهده کنیم.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: دشمن دنبال این است که خودش را نگه دارد و دست و پای آخر را می زند؛ توسط صهیونیسم بین الملل فرقه ضاله وهابیت را در بین مسلمانان جهان جا انداخته است و با نفتهای مردم مظلوم عربستان سعودی و منابع خدادادی مردم مظلوم عربستان جنایات ضد دین انجام می دهد.

وی با اشاره به انواع صهیونیسم گفت: امروز خط سعودی ها همان خط صهیونیست هاست زیرا وهابیت نوعی از انواع صهیونیسم است شما دانشجویان می دانید ما سه نوع صهیونیست داریم، صهیونیست یهودی که تبلورش اسرائیل جنایتکار است، صهیونیست مسیحی که تبلورش آمریکای جنایت کار است و صهیونیست مسلمان که به ظاهر مسلمان هستند و تبلورش سعودیهای جنایتکار هستند و مکتب پشتوانه این صهیونیست مسلمان نظریات محمدبن عبدالوهاب و وهابیت و در حقیقت اسلام انحرافی و خشن است.

حجت الاسلام عارفی با اشاره به اهداف شوم غرب در تخریب چهره اسلام اظهار داشت: هدف انگلیسیها و صهویونیستها این است که چهره اسلام را خشن نشان بدهند چون مردم جهان بعد از انقلاب اسلامی با گفتمان اسلام واقعی آشنا شدند و همه مردم توجه خاصی به اسلام کردند لذا با تخریب چهره اسلام می خواهند جوانان جهان را نسبت به اسلام متنفر سازند لذا وهابیت را گسترش دادند و در عربستان سعودی این پرچم را به دست سردمداران سعودی سپردند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان خاطر نشان کرد: امروز عربستان سعودی نمی تواند خودش را از داعش تبرعه کند زیرا پرورش دهنده فکر داعش همان مکتب وهابیت است که در عربستان سعودی گسترش پیدا می کند.

وی در پایان عنوان کرد: عربستان سعودی به فکر رهبریت جهان اسلام بود لذا خودش را آماده می کرد در بین مسلمانان نفوذ پیدا کند اما می بینیم که هر روز در بین مسلمانان منفورتر می شود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi