پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:00:44 - سه شنبه 16 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کریمی قدوسی در جمع دانشجویان دانشکده فنی شهید چمران:
امروز تفکر ۱۶ آذر مرزها را درنوردیده و به حلب و موصل رسیده/ اولین چالش بعد از انقلاب را بازرگان برسر مبارزه با آمریکا ایجاد کرد
کریمی قدوسی در جمع دانشجویان دانشکده فنی شهید چمران:امروز فکر امام و تفکر ۱۶ آذر مرزها را درنوردیده و تا حلب و یمن و عراق و بحرین رسیده است؛ کسانی که اهل مبارزه هستند نه فقط در ایران در همه دنیا پرچم مبارزه با استکبار را به اهتزاز درآورده اند.

به گزارش “دانشجوآزاد” جواد کریمی قدوسی در جمع دانشجویان دانشکده فنی شهید چمران کرمان با اشاره به شکسته شدن ابهت و قدرت آمریکا در دنیا گفت:.آمریکا اذعان دارد ما تصمیم گرفتیم از عراق عقب نشینی کنیم و نگران هستیم موقع عقب نشینی در اتوبان بصره و بغداد به ما حمله بکنند از ایران خواستند آنها را کمک کند این همان آمریکایی است که می گوید کاش ما در ارتشمان فرماندهانی مثل سردار سلیمانی ها داشتیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در عراق هنگام سفارش تجهیزات برای نیروهای امریکایی در عراق در بخشی از فهرست مقداری پوشک بزرگسالان بود برای راننده های تانکهای امریکایی در بغداد که خدمه تانک از ترس مبارزان عراقی نمی توانستند خودشان را نگه دارند اینها شعار نیست بلکه سند است.

وی خاطرنشان کرد: چه کسی آمریکای مدعی اداره جهان براساس نظام تک قطبی را به اینجا رسانده؟ خون دانشجویان شهید ۱۶ آذر و انقلاب اسلامی کبیر ملت ایران که وجه اصلی آن استکبارستیزی است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نقشه جامع جمهوری اسلامی یک نقشه جهانی و کامل در تمام عرصه هاست پایه این نقشه را فطرتهای الهی تشکیل میدهد که هیچ قدرتی در دنیا یارای مقابله با آن را ندارد

کریمی قدوسی عنوان کرد: دو سبک زندگی در دنیا وجود دارد یکی دنیا محور، اقتصادمحور و قدرت محور که خروجی این سبک زندگی داعش است و میلیونها آواره، صدها شهر ویران، سرهای بریده شده این همه ظلم و ستم در دنیا تا قلب خود آمریکا نفوذ کرده و سبک زندگی دیگر الهی، فرهنگی و اخلاقی است در این سبک زندگی اقتصاد و قدرت در خدمت رفاه و عدالت انسانهاست.

وی با اشاره به سبک زندگی انقلاب اسلامی تشریح کرد: انقلاب اسلامی سبک الهی اخلاقی و معنوی را انتخاب کرده و ما در دنیا به این سبک شناخته می شویم  و تحولات منطقه یکی از تجلی های صدور این نوع سبک زندگی است؛ از جلوه های سبک زندگی الهی عاشورا بود که در آن مذاکره از نوع بده بستان نبود اظهار ضعف در اردوگاه امام حسین نبود بین آنها دو قطبی نبود امر امام به زمین نمی ماند دنیا پیش چشم اصحاب جلوه نداشت تسلیم در برابر دشمن نبود استهاله نبود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در رابطه با چالش های انقلاب اسلامی توضیح داد: برخلاف تصور عده ای از اول انقلاب تا کنون چالش های ما جناحی نبوده بلکه همه بخاطر سبک زندگی بوده است اولین ‌چالش بعد از انقلاب را بازرگان با امام سر مبارزه با آمریکا ایجاد کرد وقتی بازرگان دید امام بنا دارد مبارزه را با امریکا ادامه دهد به امام گفت من مرد این میدان نیستم و استعفا داد؛ امام خمینی (ره) براساس فطرت انسانها و شناخت از جوهره نظام سلطه و ایمان به وعده الهی معتقد به مبارزه با آمریکا بود.

جواد کریمی قدوسی گفت: امروز فکر امام و تفکر ۱۶ آذر مرزها را درنوردیده و تا حلب و یمن و عراق و بحرین رسیده است؛ کسانی که اهل مبارزه هستند نه فقط در ایران در همه دنیا پرچم مبارزه با استکبار را به اهتزاز درآورده اند.

وی در پایان تصریح کرد:در روزگاری که همگان به قدرت ایران در منطقه اذعان دارند و در سنای آمریکا بخاطر ترس از قدرت گرفتن ایران در منطقه به تمدید تحریمها رای می دهند بسیار سخت است که بشنویم آمریکا کدخدای دنیاست!

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi