پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:20:53 - یکشنبه 28 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حجت السلام سید حسین آقا میری در جمع دانشجویانی کرمانی مطرح کرد؛
امروز تفکر انقلابی در بین برخی مسئولین از بین رفته است/وزیر نفت دولت رجایی ۸ سال شکنجه شد ولی یک دقیقه به دشمن باج نداد
حجت السلام سید حسین آقا میری در جمع دانشجویانی کرمانی مطرح کرد:وزیر نفت دولت رجایی ۸ سال شکنجه شد ولی یک دقیقه به دشمن باج نداد.

به گزارش “دانشجوآزاد” حجت السلام سید حسین آقا میری در جمع دانشجویانی کرمانی گفت: انبیا الهی یک ماموریت مشترک داشتند اینکه ولایت الهی را در عالم حاکم کنند یعنی در همه عالم در همه ابعاد زندگیشان مسیر زندگیشان همان مسیر خداباشد دومین هدف انبیا عالم هدایت بشر بود؛ این دغدغه همه انبیا الهی بود ولی محقق نشد و دلیل اصلی آن این بود که مردم نخواستند؛ پس یکی از سخت ترین قسمت های زندگی انبیا مقابله با کسانی بود که نمی خواستند و مقابله می کردند.

قائم مقام موسسه روایت سیره شهدا  افزود: پیغمبر خاتم در روز غدیر این مسئولیت را از طرف خدا به علی (ع) سپرد لذا دغدغه امیر المومنین هم همان دغدغه ۱۲۴ هزار پیغمبر بود و همین دغدغه همه امامان بود اینکه امام حسین بیعت یزید را نمی پذیرند و می فرماید: “فاتحه اسلام و امت اسلامی را بخوانید اگر من بخواهم زیر بیعت یزید بروم” این چه پیامی برای ما دارد؟ یعنی دغدغه تشکیل حکومت اسلامی در سیره اهل بیت بود یعنی حاکمیت ولایت الهی در عالم اما این اتفاق نیفتاد تا این وظیفه رسید به ساحت مقدس امام زمان در عصر غیبت صغری در عصر غیبت کبری که امروز در آن هستیم این دغدغه کماکان برقرار است.

انتقام امام زمان انتقام شمشیر نیست

وی توضیح داد: جوانان سوال می کنند وظیفه ما در عصر غیبت کبری چیست وظیفه ما وظیفه انبیاست ما باید زمینه ساز این مساله باشیم ابی عبدالله به امام سجاد می گوید خون من در کربلا می جوشد تا زمانی که پسرم ظهور می کند و انتقام مرا می گیرد؛ انتقام امام زمان یعنی چی؟ به ضرب شمشیر؟ با کشت و کشتار؟ با قتل عام؟ نه اینطور نیست روش ائمه هدایت است؛ انتقام امام زمان انتقام شمشیر نیست وقتی امام زمان ظهور می کند عالم می شود پر از عدل و داد یعنی آن اتفاقی که ۱۲۴ هزار پیغمبر و ۱۱ امام دنبالش بودند در زمان ظهور اتفاق می افتد یعنی ظلم و فقر و بدبختی نیست همه مردم عالم منطبق بر اسلام عمل می کنند؛ لدا این طالب بدم المقتول کربلا زمانی است که آن فرد کمونیست، مسیحی و یهودی بگوید اشهد ان لا الله الا لله و آدم شود انسان شود لذت انسانیت رابچشد اما کسانی زیر بار حرف امام زمان نمی روند که هیچ مانع تراشی و لشکر کشی هم می کنند پس امام زمان اینها را قلع و قمع می کند.

آقامیری با اشاره به لزوم حفظ کرامت خانواده های شهدای مدافع حرم اظهار داشت: ما تا وقتی نفهمیم مسیر شهدا چه مسیری است شهدا اسیر جناح بازی ما می شوند که همسر شهید مدافع حرم می گوید درد داغ شوهر یک طرف داغ زخم زبان زدن بعضی مردم بیشتر است که شوهرت را بخاطر پول فرستادی رفت؟ چرا جوانان ما با شهید قهر می کنند؟

قائم مقام موسسه روایت سیره شهدا  ادامه داد: برخی تلقی دارند بشینیم دعا کنیم انشالله آقا بیاید نخیر این خبرا نیست بلکه در عمل باید زمینه ساز ظهور باشیم یعنی مردم دنیا را عاشق امام زمان کنیم در پیاده روی اربعین جوانانی که پرچمهایی از کشورهای مختلف دنیا در دست دارند مگر قبلا مسیحی نبودند؟ اینکه یک جوانی آن طرف دنیا مسلمان می شود تعجبی ندارد کسی که از اسلام دست برمی دارد و مسیحی می شود تعجب دارد این خلاف جهت آب شنا کردن است البته زمینه سازی ظهور هم مشکل است همانطور که از زمان حضرت ادم با جریان حق مقابله شده تا همین الان ادامه دارد جریان حق و باطل جریان خاصی است در عالم خلقت

علی (ع) به مالک می گوید مراقب باش از آن روزی که با دشمنت صلح کردی و مطمئن باش که او در صدد نابودی تو ست/ برخی توقع دارند ما طوری از اسلام حرف بزنیم که به کسی برنخورد

وی تشریح کرد: امیرالمومنین به مالک می گویند مالک مراقب باش از آن روزی که با دشمنت صلح کردی و مطمئن باش که او در صدد نابودی تو ست به حسن ظنت به دشمن شک کند چون حق و باطل جریان ذاتی عالم است؛ یک تئوریسین یهودی می گوید ما باید کاری کنیم که ظهور موعود شیعیان را عقب بیاندازیم وقتی راهش را از وی سوال می کنند می گوید:” با گناه” دشمن به این فکر است که فرج امام زمان را عقب بیاندازد ما می خواهیم بشریت را نجات دهیم چگونه؟ همه دشمنان خدا و اسلام و اهل بیت در برابر ما می ایستد برخی توقع دارند ما طوری از اسلام حرف بزنیم که به هیچکس برنخورد.

اگر ملت ایران منفعل و تو سری خور بودند امروز مساله ای به نام ایران هراسی وجود نداشت

حجت الاسلام سید حسین آقامیری در رابطه با جنگ سوریه بیان داشت: اینکه جنگ سوریه را می گویند جنگ اسلام و اسلام اولا چه کسی گفته داعش مسلمان است؟ مگر هر کس گفت الله اکبر مسلمان است؟ کجای داعشی ها به اسلام می خورد دختر سه ساله سوری را می اندازند تو استخر دست و پا میزند و جان می دهد این کار انسان است؟ کار مسلمان است؟ دختر سه ساله را با زنجیر به پنجره خانه می بندند و جلوی چشمش مادر و خواهر و پدرش را سر می برند اینها آدمند؟ آنها عمدا با شعار الله اکبر می آیند که اگر جوان مسیحی آن طرف دنیا این حرکات را دید بگوید اینها دعوای دینی است و به ما ربطی ندارد؛ امروز چرا داعش راه می اندازند؟ سوریه فتح کنند؟ چرا الله اکبر می گویند و سر می برند؟ یک علت دارد اگر اسلام یک دین منفعل به درد نخور پوچ و هیچ بود که هیچ کاربردی نداشت اینقدر دشمن نداشت اگر مردم ایران یک مشت مردم منفعل و تو سری خور بودند امروز چیزی به اسم ایران هراسی نداشتیم.

قائم مقام موسسه روایت سیره شهدا   تصریح کرد: گناه احمدی روشن ها چیست؟ که میخواهند خودشان روپای خودشان با امکانات خودشان برای ملت خودشان علم پیشرفت کند این جرم است؟ گناه این آقای حسین علم الهدی چی بود؟ جرمش این است که وقتی یک مشت اجنبی ریختند توی مملکتش رفت ایستاد دفاع کرد که امروز بلایی که دارد سر زنان عراقی وسوری می آید سر ناموس ما نیاید؟ جرم شهدای گمنام چیست؟ این است که هم دفاع کردند از مملکتشان هم دفاع کردند از دینشان هم اجازه ندادند دشمن انقلاب اسلامی را از بین نبرند برای نجات بشر

در طول ۸ سال جنگ، سوریه تنها کشوری بود که به ایران کمک کرد

وی خاطرنشان کرد: می گویند چرا می روید سوریه؟ اصلا دین و شریعت را کنار بگذاریم وقتی می گویند اینها اگر سوریه و عراق را بگیرند گزینه بعدی ماییم به ما چه ربطی دارد؟ ۵۰ کشور دنیا در ۸ سال جنگ کمک صدام کردند تنها کشوری که کمک ما کرد کشور سوریه، اگر آن موقع حافظ اسد می گفت به من ربطی ندارد چه بر سر ایران می آمد؟

آقا میری با تاکید بر برنامه ریزی های دقیق دشمن برای نابودی اسلام تصریح کرد:جنگ شهدای مدافع حرم را بدون جنگ ۸ سال دفاع مقدس نمی شود تحلیل کرد در زمان جنگ بعد از فتح خرمشهر عراقی ها یقین داشتند که خرمشهر شده جز عراق آن زمان مستشار آمریکایی یک جمله گفت: نمی شود دیگر با جنگ انقلاب اسلامی را از بین برد باید کاری کنیم که انقلاب اسلامی از درون نابود شود؛ چرا؟ جرم ما چی بود که ۱۷ هزار از دانشمندان و علما و محصلین و مردم ما را منافقین کشتند.

قائم مقام موسسه روایت سیره شهدا افزود: می گویند ملاتفت ایجاد کنید مگر انرژی اتمی را از بین نبردیم مگر سیمان در راکتور نریختیم؟ مگر مذاکره نکردیم آنها زدند زیرش امروز جریانی که در مدافع حرم اتفاق می افتد آنها قبل از اینکه مدافع حرم باشند مدافع حریمند یک عده می گفتند جوانهای زمان جنگ فرق می کردند و دیگر نمی آیند الان همانهایی که این شعارها را می دادند زبانهایشان بسته است.

وی گفت: الان چقدر دغدغه مسئولین مملکت دغدغه اسلام است؟ چه کسی آرامش کشور را تعیین می کند؟ همین جوانانی که خون خود را می دهند شهید بیاضی زاده از طلبه های ممتاز حوزه بود از سر بیکاری نبود که برود وی جز آینده های حوزه بود که رفت سوریه؛ اینها می روند که دوتا کوچه و خیابان را فتح کنند؟ نخیر جنگ ما با کفار بر سر حریم است حریمی که امروز فکر می کنند از بین رفته

سید حسین آقامیری یادآور شد: انبیا الهی اهل بیت دغدغه شان حاکم کردن ولایت الهی بود اگر من مدعی هستم باید دغدغه امام زمان داشته باشم امروز مسیری که باید گام برداریم ظهور حضرت است و هزینه هم دارد ما داریم هزینه می دهیم تا جوان کمونیست و مسیحی هدایت شوند ومسلمان شوند چراباید هزینه بدهیم به همان دلیلی که علی هزینه داد به همان دلیلی که حسین رفت.

قائم مقام موسسه روایت سیره شهدا  ادامه داد: از یک طرف می گویند بیایید باهم دوستی کنیم مشکلات را حل کنیم از طرفی یک مشت سگ هار می ریزند در عراق و سوریه که وقتی چند کیلومتری کربلا رسیدند پیغام دادند اگر دستمان به حرم برسد یک دانه آجر آن را سالم نمی گذاریم آمریکا و اسرائیل همین است؛ حالا کسی نمی خواهد متوجه شود و گونه ای دیگر حرف میزند خودش می داند دانشمندان مارا کی ترور کرد؟ صهیویستها

امروز تفکر انقلابی در بین برخی مسئولین از بین رفته است/ وزیر نفت دولت رجایی ۸ سال شکنجه شد ولی یک دقیقه به دشمن باج نداد

وی در پایان عنوان کرد: شهید تندگویان وزیر نفت دولت رجایی ۸ سال شکنجه شد ولی یک دقیقه باج به دشمن نداد نه اینکه دو قطار بهم برخورد کنند ده بار التماسش کنیم که عذرخواهی کند بعد از ۷ روز تازه افتخار می دهد که عذرخواهی کند؛ اینها درد است درد از بین رفتن تفکر انقلابی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi