پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:20:57 - جمعه 27 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افراطیون تلاش کننده برای برهم زدن برنامه زاکانی هم فاسق و فاجرند
امام جمعه کرمان بر هم زنندگان برنامه های قانونی را فاسق و فاجر دانسته بود با این وجود، این بار افراطیون سعی دارند برنامه زاکانی را بر هم بزنند.

به گزارش “دانشجو آزاد” هنوز چند روزی از هشدار شدید الحن امام جمعه کرمان به افراطیون نمی گذرد. امام جمعه کرمان در دیدار اساتید گفته بود آنهایی که برنامه های قانونی را بهم می ریزند فاسق و فاجر هستند. حالا این بار افراطیون سعی دارند با برهم زدن برنامه های دانشجویان در دانشگاه ها اوضاع را ناآرام کنند.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، شاهد افزایش جلسات سیاسی به ویژه سخنرانی‌ها در سراسر کشور هستیم. از سوی دیگر جریان‌های تندرو تلاش می‌کنند که جلسات مربوط به مخالفان خود را برهم زده و اجازه سخنرانی به مخالفان ندهند.

البته اوضاع کمی فرق می کرد. زمانی نظریه افراطیون فشار از پایین و چانه زنی از بالا بود و براساس همین دانشگاه ها را به آشوب می کشیدند ولی حالا آنقدر بی بدنه و پشتوانه شده اند که در خفا بنر های برنامه ها را پاره می کنند و مدیرانشان خود وارد عرصه شدند و بدون دلیل با ایجاد فشار سعی در لغو برنامه ها دارند.

باید به مسوولین افراطی خداقوت گفت که اینقدر جدی پای لغو برنامه سخنرانی بچه های انقلاب هستند وبرای چندمین بار اقدام به لغو سخنرانی یک نماینده مردم در دانشگاه کردند. مگر سخنرانی علیرضا زاکانی که از یادگارای جنگ و از بچه های متدین مجلس است چه منافاتی با منافع کسانی که فشار آوردند که لغوش کنند، دارد؟! ان هم سخنرانی که با موضوع نفوذ بود!

کسانی که تا دیروز فتنه گر ها و افراطیون را به دانشگاه فرا می خواندند و در برابر اعتراض دانشجویان به سیاسی بازی هایشان در دانشگاه فریاد وا جمهوری و وا آزادی بیان سر می دادند حالا انگار لغو سخنرانی یک نماینده مجلس برایشان به راحتی آب خوردن شده است و این کار منافاتی با آزادی بیان ندارد!

به هر حال به نظر می رسد کسانی که شعار زنده باد مخالف منشان تنها به اندازه تری لبشان است و هیچ گاه به عمل نمی اید این بار تصمیم گرفته اند با فشار مدیران میانی خود مخالفان خود را ساکت کنند.

جوانان انقلابی نیز اجازه نمی‌دهند که گروهی بی‌شناسنامه و بدون اینکه خودشان را نشان دهند، مراسم‌های قانونی را تهدید کنند و انشاالله دستگاه قضایی و نیروهای اطلاعاتی با کسانی که می‌خواهند آرامش و نظم را بر هم بزنند در هر لباس و مسئولیتی که باشند، برخورد خواهند کرد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi