پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

4:11:28 - یکشنبه 22 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افراد مومن و با تجربه آچار فرانسه هستند
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: به لطف خدا تمام مدیران کنونی شهرستان بافت تلاشگر و کارکن هستند و این از الطاف خداوندی است.

به گزارش پایگاه خبری “دانشجوآزاد ” از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: به لطف خدا تمام مدیران کنونی شهرستان بافت تلاشگر و کارکن هستند و این از الطاف خداوندی است.
 
ابراهیمی
وی افزود: سرآمد خصلت‌ها ایمان بخدا و خدمت به خلق خداست. خدمتگذاران و مسئولین باید بر خود ببالند که خداوند چنین فرصتی را در اختیارشان گذاشته است. مسئولین  باید از این فرصت برای گرفتن کلید بهشت استفاده کنند. بهای زندگی همراه با خدمت به خلق بهشت است.
 
ابراهیمی بیان کرد: همه ما باید برای آباد کردن شهرمان دست در دست هم بدهیم. اعتدال یعنی اسلام ناب محمدی، سخنان رهبری نقشه راه است. حضرت آبت‌الله خامنه‌ای در جمع کارگزاران جمهوری اسلامی ایران تاکید بسیاری به بهره‌گیری از نیروهای مومن کرده‌اند. افراد مومن و با تجربه آچار فرانسه هستند.
 
وی تصریح کرد: سیدرضا حسینی معاون سابق فرمانداری بافت، فردی امانت‌دار و ولایی است که خدمات زیادی به شهر بافت کرده است. حمید منظری‌توکلی معاون سیاسی و اجتماعی جدید فرماندار بافت فردی فرهیخته و با سابقه روشن است که در این پست موفق خواهد شد./انتهای پیام.
 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi