پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:09:24 - شنبه 7 دی 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در راستای برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب
افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران ایران در کرمان
هیجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران ایران در کرمان از شنبه ۷دی ماه لغایت ۱۳ دی ماه همه روزه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲۰ آماده بازدید علاقمندان است.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران ایران در استان یکی از رویدادهای فرهنگی بزرگ در استان است که در چند سال گذشته هر ساله این نمایشگاه برگزار شده است.

هیجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران ایران در کرمان از شنبه ۷دی ماه لغایت ۱۳ دی ماه همه روزه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲۰ آماده بازدید علاقمندان است.

لازم به ذکر است علاقه مندان با مراجعه به محل نمایشگاه می‌توانند از بن‌کارت‌های خرید کتاب این نمایشگاه با ۲۰ درصد تخفیف بهرهمند شوند و امکان توزیع ۶۵۰ میلیون تومان بن‌کارت در این نمایشگاه وجود دارد.

نمایشگاه کتاب امسال شاهد حضور ۴۹۶ ناشر داخلی و خارجی است.

قابل ذکر است که هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان با حضور۲۱۸ ناشر، ۷۰۰هزار جلد کتاب و ۱۴ غرفه بین المللی با ۹ ناشر با کتاب‌هایی از ۸۶ کشور در بخش بین‌الملل این نمایشگاه شرکت دارند که یک هزار و ۱۳۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب کرمان عرضه و به نمایش گذاشته خواهد شد.

با توجه به مسافت بالای محل برگزاری این نمایشگاه سرویس ایاب و ذهاب برای نمایشگاه کتاب در نظر گرفته شده است که همه روزه اتوبوس ها از میدان آزادی شهر کرمان هر نیم ساعت به سمت نمایشگاه حرکت می کنند.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi