پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:36:58 - یکشنبه 23 مهر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعلام نحوه ثبت‌نام نو دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام‌نور
راهنمای کامل نحوه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی دانشگاه پیام‌نور از سوی این دانشگاه اعلام شد.

 به گزارش دانشجو آزاد: ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری تا تاریخ ۱۴۰۲/۷/۳۰ در سایت گلستان به آدرس https://reg.pnu.ac.ir/ انجام می‌شود.

نودانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور پس از ورود به سایت مذکور در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه  وارد سامانه آموزشی گلستان شوند و نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک از طریق مسیر آموزش==> دانشجو ==>پذیرش غیرحضوری==>پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود، اقدام نمایند.
 

شناسه کاربری: شماره داوطلبیc021
گذرواژه : شماره ملی (در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج شناسه کاربری ثبت گردد)

لازم به ذکر است در صورتیکه کد ملی دانشجو در اطلاعات سنجش پر نشده باشد بایستی فرد شماره شناسنامه خود را جهت ورود به سیستم وارد نماید.

دانشگاه پیام نور به نودانشجویان خود توصیه کرده است که تصویر مدارک با فرم jpg یا jpeg  و حجم هر تصویر حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت آماده تا در هنگام ثبت نام در سامانه (گلستان) به آدرس اینترنتی reg.pnu.ac.ir  بارگذاری شود.

مدارک لازم جهت ثبت‌نام نیز شامل تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی،  عکس ۴×۳ با زمینه روشن،  اصل مدرک دیپلم وپیش دانشگاهی (دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید ۶-۳-۳ نیاز به مدرک پیش دانشگاهی ندارند.)، مدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان) می باشد.

دارندگان دیپلم سالی واحدی یا ترمی واحدی علاوه بر مدرک دیپلم باید مدرک پیش‌دانشگاهی یا کاردانی خود را ارائه نمایند.

پس از بررسی مدارک بارگذاری شده توسط مرکز قبولی، ثبت پذیرش نهایی توسط مرکز به انجام می‌رسد و سپس دانشجو با شناسه کاربری: شماره دانشجویی، گذرواژه: شماره شناسنامه جهت ثبت نام و انتخاب واحد به سیستم گلستان مراجعه می کند.

دانشگاه پیام نور اعلام کرده است که با توجه به اینکه مراحل ثبت‌ نام اولیه و انتخاب واحد این دوره غیرحضوری می‌باشد لازم است دانشجویان حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ جهت تحویل مدارک به دانشگاه خود مراجع کنند.

کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه می‌باشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا لازم است قبل از انجام ثبت نام از روش: منوی اصلی —>آموزش —>شهریه— >پرداختهای الکترونیکی دانشجو، نسبت به پرداخت شهریه در سامانه گلستان اقدام نماید.

پس از پرداخت شهریه از مسیر ثبت نام==>عملیات ثبت نام ==> ثبت نام اصلی، نسبت به انجام مرحله انتخاب واحد اقدام نماید.

پذیرفته‌شدگان هنگام ثبت‌نام برای تقاضای تاییدیه تحصیلی الکترونیکی از آخرین مدرک تحصیلی خود (دیپلم/ پیش‌ دانشگاهی) وارد لینک http://emt.medu.ir شده و پس از تقاضای تاییدیه تحصیلی کد پیگیری را در سامانه گلستان ثبت نمایند.

براساس بند ۲ نامه رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، فارغ التحصیلان شهریور سال ۱۳۹۵و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود ندارند، اما فارغ‌التحصیلان خرداد سال ۱۳۹۵ و قبل ازآن، با کد پیگیری صادر شده از سامانه به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت‌نام در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اعلام شده، باید به ادارات آموزش و پرورش محل صدور مراجعه، تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تائید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید.

با اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور، مدرک کاردانی دانش‌آموختگان دوره‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته (فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی)، بجای مدرک پیش‌دانشگاهی ملاک عمل واقع می‌شود. همچنین تاییدیه تحصیلی این گروه از پذیرفته‌شدگان همانند دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد باید از سامانه تاییدیه تحصیلی وزارت عتف به آدرس http://estelam.msrt.ir توسط پذیرفته شده تقاضا  وکد پیگیری آن در سامانه گلستان درج شود.

پذیرفته‌شدگان لازم است برای درخواست معافیت تحصیلی به سایت sakha.epolice.ir  یا به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ مراجعه و درخواست معافیت تحصیلی نمایند.

زمان تاریخ درخواست مهمان دانشجویان جدیدالورود از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ لغایت ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ خواهد بود و زمان انتخاب واحد برای دانشجویان جدیدالورود از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۲لغایت ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ می‌باشد.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi