پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

21:09:07 - پنجشنبه 16 شهریور 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعلام مهلت ثبت‌نام در دوره جامع آموزش علوم و فناوری‌های شناختی
سومین دوره جامع آموزش علوم و فناوری‌های شناختی، ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های مرتبط با علوم شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار می‌شود.

به گزارش دانشجو آزاد: به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوریِ، سومین دوره جامع آموزش علوم شناختی از ۳۰ شهریور ماه جاری در روز‌های پنجشنبه و جمعه، به صورت آنلاین از ساعت ۸ تا ۱۷ برگزار می‌شود. این دوره به مدت ۱۷۰ ساعت و همراه با دوره کارورزی حضوری است.

در این رویداد آموزشی مبانی علوم شناختی و مغز، الکتروانسفالوگرافی کمی، پتانسیل وابسته به رویداد، نوروفیدبک و تحریک الکتریکی مغز، ردیاب چشمی، کسب و کار شناختی و سایکوفیزیک توسط گروهی از اساتید و متخصصان حوزه‌های مرتبط با علوم شناختی ارائه و تدریس می‌شود.

مرکز نوآوری و شتابدهنده علوم شناختی نوآوران ذهن آینده با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری با هدف تربیت نیروی متخصص و آشنایی محققان رشته‌های مرتبط، دوره‌های جامع علوم و فناوری‌های شناختی را طراحی و برگزار می‌کند.

فرصت ثبت‌نام برای این دوره تا ۲۸ شهریور ماه است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت http://mindplus.ir مراجعه کنند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi