پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:33:42 - پنجشنبه 8 دی 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعلام محدودیت‌های ترافیکی سومین سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان
رئیس پلیس راهور استان کرمان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت شهدای مقاومت جهان اسلام در کرمان خبر داد.

به گزارش دانشجو آزاد: سرهنگ اسماعیل خوشوقت، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت، اظهار داشت: در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها قرار داریم و از هشتم دی‌ماه دهه مقاومت و مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ما خود را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی شهید سلیمانی می‌دانیم، گفت: تمام امکانات پلیس برای نظم بخشی و کنترل ترافیک برای برگزاری باشکوه این مراسم و خدمت به زائران حاج قاسم گذاشته می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه پلیس تمام تلاش خود را می‌کند تا میزبانی خوبی از مهمانان شهید سلیمانی داشته باشد، گفت: با توجه به حجم جمعیت و خودروها برای میزبانی بهتر از زائران حاج قاسم، محدودیت‌های ترافیکی سومین سالگرد بزرگداشت شهدای مقاومت جهان اسلام در کرمان اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: تمامی مسیرهای گلزار شهدا از سمت خیابان شهدا و مقابل گنبد جبلیه، مسیر ورودی از سمت تخت درگاه قلی بیگ و مسیر پیست موتورسواری از سمت بزرگراه شرقی از امروز به مدت ۱۰ روز مسدود است.

خوشوقت با اشاره به اینکه این محدودیت‌ها به منظور امنیت ترافیکی زائران اعمال می‌شود، ادامه داد: زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی می‌توانند از پارکینگ‌های محدوده بزرگراه شرقی استفاده کرده و مسیر خیابان گلزار شهدا به سمت مسیر مزار مطهر سردار شهید سپهبد سلیمانی را پیاده طی کرده و از خدمات موکب‌ها بهره‌مند شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: در مقابل بیت الزهرا حاج قاسم و در خیابان شهید رجایی نیز محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi