پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:07:46 - دوشنبه 22 اسفند 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعلام فراخوان هفتمین دوره اعطای جایزه محیط‌زیست ویژه دانشجویان
هفتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست ویژه دانشجویان دانشگاه‌های کشور با تقدیر از تلاش‌های علمی – پژوهشی دانشجویان کشور در عرصه محیط زیست، همزمان با روز جهانی زمین پاک –۱۱ اردیبهشت -۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش دانشجو آزاد: هدف از برگزاری این رویداد آموزش و فرهنگ‌سازی در زمینه حفاظت محیط زیست به ویژه در بخش دانشجویی است. این رویداد که به همت معاونت دانشجویی فرهنگی و انجمن علمی دانشکده منابع طبیعی هر ساله در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، یکی از رسالت‌های جامعه دانشگاهی کشور برای قدردانی از فعالیت‌های موفق و برگزیده انجام شده در حوزه محیط زیست و یاداوری این مهم به جامعه است.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشجویان مؤلف پایان نامه‌ها و رساله‌های برتر با محوریت محیط زیست می‌توانند آثار خود را برای ارزیابی در این رقابت ارسال کنند. 

ابداع، اختراع و طرح‌های نوآورانه و دانش بنیان، تحقیقات علمی ارزشمند و مؤثر در زمینه نجات گونه‌های کمیاب و در معرض خطر، فرهنگ سازی در زمینه حفاظت محیط زیست، همکاری با سمن‌های محیط زیستی و فعالیت گروه‌های دانشجویی و انجمن‌های علمی در زمینه منابع طبیعی و محیط زیست از جمله محورهای مورد پذیرش این رویداد است.

 زمان برگزاری: همزمان با روز جهانی زمین پاک: ۱۱اردیبهشت -۱۴۰۲ 

 مهلت ارسال آثار: حداکثر۳۱ فروردین ۱۴۰۲

  زمان برگزاری: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

انتهای پیام /

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi