پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:08:59 - دوشنبه 21 اسفند 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعلام ساعت فعالیت مراکز اهدای خون کرمان در ماه مبارک رمضان
مدیرکل انتقال خون استان کرمان فعالیت مراکز اهدای خون کرمان در نوروز و ماه مبارک رمضان در دو شیفت کاری را اعلام کرد و گفت: افراد روزه‌دار می‌توانند با خوردن وعده سحری مناسب و نوشیدن مایعات کافی، اقدام به اهدای خون کنند.

 به گزارش دانشجو آزاد:   و به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون، ایرج شکوهی، مدیرکل انتقال خون استان کرمان فعالیت مراکز اهدای خون کرمان در نوروز و ماه مبارک رمضان در دو شیفت کاری را اعلام کرد و گفت: افراد روزه‌دار می‌توانند با خوردن وعده سحری مناسب و نوشیدن مایعات کافی، اقدام به اهدای خون کنند و از اجر معنوی این امر خداپسندانه بهره‌مند شوند.

وی افزود: حداقل سن قابل قبول برای اهدای خون ۱۶ تا ۱۸ سال (بارضایت ولی یا قیم) و حداکثر سن ۶۵ تا ۷۰ سال است. بانوان هر چهار ماه یک‌بار و آقایان هر سه ماه یک‌بار در سال می‌توانند برای اهدای خون مراجعه کنند.

شکوهی افزود: مرکز اهدای خون بلوار ۲۲ بهمن صبح‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۲ و مراکز اهدای خون شهرستان‌های سیرجان، جیرفت، بم و رفسنجان صبح‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و عصر روزهای زوج از ساعت ۱۹ تا ۲۲ آماده پذیرش اهداکنندگان به جز روزهای اول و سیزدهم فروردین‌ماه است و اهداکنندگان می‌توانند از طریق سامانه نوبت‌دهی اینترنتی به آدرس nobatdehi.ibto.ir زمان دلخواه خود را برای اهدای خون انتخاب کنند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان با بیان اینکه نیاز به خون و فراورده‌های خونی یک نیاز همیشگی است، گفت: از مردم دیار کریمان می‌خواهیم تا در روزهای پایانی سال بیماران را فراموش نکرده و با اهدای خون خود لبخند زندگی را به آنها هدیه دهند.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi