پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:17:30 - سه شنبه 29 اسفند 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعلام آمادگی سازمان بسیج رسانه کشور برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه
رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: این سازمان آمادگی دارد در رابطه با کاهش آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم و ترویج فرهنگ صلح وسازش درجامعه با دادگستری همکاری نماید.

به گزارش دانشجو آزاد: 

مرتضی کارآموزیان رییس سازمان بسیج رسانه کشور در دیدار با رییس کل دادگستری استان کرمان ،این استان را جزء استان های پیشرو در بحث رسانه و مطبوعات دانست و  گفت:در این رابطه اقدامات دادگستری استان کرمان در تعامل و ارتباط موثر ومستمر با اهالی رسانه به یک الگوی کشوری تبدیل شده است. 

اظهار داشت:ارسال بیش از ١۵ هزار اثر به  چهارمین جشنوراه رسانه و عدالت نشان دهنده استقبال بی نظیر اصحاب مطبوعات به این رویداد بزرگ بود.

وی ضمن قدردانی از حمایت ها و همکاری های مسئولان قضایی استان با مجموعه بسیج رسانه استان و کشور گفت:سازمان بسیج رسانه کشور این آمادگی را دارد در رابطه با کاهش آسیب های اجتماعی ،پیشگیری از وقوع جرم و ترویج فرهنگ صلح وسازش در جامعه با عدلیه کرمان همکاری نماید.

رییس کل دادگستری استان کرمان نیز در ابتدای این جلسه گفت:خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی فی مابین دادگستری استان و اصحاب رسانه شکل گرفته است و امیدواریم در آینده اصحاب رسانه بیش از پیش در راستای ارتقای آگاهی های حقوقی و قضایی مردم ،پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب های اجتماعی وسایر مسائل به دستگاه قضایی استان کمک کنند.

 حجت الاسلام ابراهیم حمیدی اعلام کرد:بیش از یک سال و چندماه است که هیچ  پرونده ای مربوط به جرائم مطبوعاتی به دادگاه مطبوعات استان کرمان ارجاع نشده است و عملا دادگاه مطبوعات تشکیل نشده است و این جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi