پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

6:11:31 - سه شنبه 7 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعزام ۱۰ هزار نفر از دانشگاهیان به عتبات عالیات تا ۲۰ آبان
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: تا ۲۰ آبان ۱۰ هزار نفر از دانشگاهیان به عتبات عالیات اعزام می شوند.

به گزارش”دانشجوآزاد“به نقل از خبرگزاری مهر، محمد زارع در گفتگو با خبرنگار اعلام کرد: امسال ۱۰ هزار نفر از دانشگاهیان به عتبات عالیات اعزام می شوند.

وی افزود: اعزام دانشگاهیان از ۲۰ مرداد سال جاری آغاز شده و تا ۲۰ آبان ادامه خواهد داشت.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یادآورشد: تاکنون ۸۰ کاروان از دانشگاهیان از ۲۰۰ کاروانی که برای اعزام به عتبات و عالیات برنامه ریزی شده است اعزام شده اند.

وی افزود: همچنین دانشجویان می توانند برای اعزام به عتبات عالیات از وام استفاده کنند، با مذاکراتی که با بانک ملی انجام شده، دستورالعمل پرداخت وام به شعب منتخب بانک ملی ابلاغ شده است.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: بر اساس مصوبه هیات مدیره بانک ملی، دانشجویان می توانند با مراجعه به شعب منتخب بانک ملی و افتتاح حساب سپرده سه میلیون ریالی پس از سه ماه از تسهیلات ده میلیون ریالی قرض الحسنه این بانک استفاده کنند. بدیهی است پس از انقضاء مدت یاد شده برداشت مبلغ سپرده امکان پذیر خواهد بود.

زارع گفت: برای دریافت وام نیازی به معرفی نامه از سوی ستاد نیست و اطلاعات زائرین دانشگاهی به صورت سیستمی به شعب منتخب بانک ملی ارسال می شود. بازپرداخت تسهیلات هم ۲۰ ماه و با اقساط ۵۰ هزار تومان خواهد بود و ۴درصد کارمزد هم در نظر گرفته شده است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi