پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:36:55 - دوشنبه 6 فروردین 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعزام ۴ هزار دانشجو از دانشگاه‌های استان کرمان به اردوی راهیان نور
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان کرمان از اعزام ۴ هزار دانشجو از دانشگاه‌های استان کرمان به اردوی راهیان نور خبر داد.

به گزارش دانشجو آزاد: محسن شجاعی مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو از اعزام ۴ هزار دانشجو از دانشگاه‌های سراسر استان کرمان به اردوی راهیان نور طی سال ١۴٠٢ خبر داد.

وی گفت: اردوی راهیان نور دانشجویی با هدف ترویج روحیه ایثار و شهادت، انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان دانشجو برگزار می‌گردد.

او همچنین بزرگداشت مقام شهدا و رزمندگان، تحکیم پیوند جوانان با فرهنگ دفاع مقدس و مهم‌تر از همه جهاد تبیین برای دانشجویان را از دیگر اهداف این اردو‌ها ذکر کرد.

وی افزود: دانشجویان در این سفر معنوی از معراج الشهدا و یادمان‌های  کمیل، فکه، طلاییه، فتح المبین و شهدای هویزه و سایر اماکن دوران دفاع مقدس بازدید نمودند.

 شجاعی گفت: اردو‌های راهیان نور، در حقیقت موجب تعمیق معنویت و بصیرت افزایی و آشنایی با شجاعت‌ها و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس، در بین دانشجویان می‌شود.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان کرمان اظهار داشت: اردو‌های راهیان نور دانشجوی یک اقدام موثر فرهنگی و یک ضرورت است، زیرا که احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی و راه امام و شهدا است.

او تاکید کرد: اردو‌های راهیان نور روحیه جهادی و انقلابی را تقویت می‌کند، روحیه‌ای که نیاز امروز ماست، روحیه‌ای که دیروز در شهدا بود و دانشجویان با حضور در محل عروج شهدا آن را از ایشان هدیه می‌گیرند.


پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi