پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

3:59:51 - سه شنبه 28 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعزام زائرین دانشگاهی به عتبات عالیات تا ۲۱ آبان/ اعزام ۶هزار نفر به عتبات تاکنون
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه اعزام زائرین دانشگاهی به عتبات عالیات تا ۲۱ آبان ادامه دارد، گفت: سیزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از ۲۰ مرداد ماه آغاز شده و تاکنون ۶ هزار نفر از دانشگاهیان به عتبات اعزام شدند.

به گزارش”دانشجو آزاد“به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: سیزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از بیستم مرداد ماه آغاز شده و تاکنون حدود ۶ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در قالب ۱۲۷ کاروان به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی افزود: اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات تا ۲۱ آبان ماه ادامه خواهد داشت و در مدت باقیمانده ۵۹ کاروان دیگر نیز راهی عتبات عالیات خواهند شد که آخرین کاروان‌ها از استان‌های زنجان و یزد مشرف می‌شوند.

فقیهی افزود: تدارک بسته‌های ویژه فرهنگی حین سفر، برگزاری مسابقات فرهنگی مختلف، همایش حین سفر عتبات دانشگاهیان و برگزاری جلسات آموزشی قبل از سفر از جمله برنامه‌های فرهنگی است که برای زائرین دانشگاهی در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام فقیهی در خصوص ثبت‌نام دوره بعدی عتبات هم گفت: برنامه‌ریزی چهاردهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در حال انجام است و زمان ثبت‌نام دوره بعدی اواخر آبان ماه از سایت لبیک اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: پیگیری‌های لازم در خصوص اعطای تسهیلات به زائرین دانشگاهی عتبات و اخذ تخفیف در حال انجام است.

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi