پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:36:32 - پنجشنبه 8 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعزام دانشجویان کرمانی به اردوی راویان نورمناطق شمال غرب
مسئول فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: دانشجویان کرمانی به اردوی روایان نور مناطق شمال غرب اعزام می شوند.

محمد رضا افضلی در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با اردوی راویان نور گفت : نهمین دوره آموزشی روایان نور ویژه دانشجویان سراسر کشور درمناطق عملیاتی شمال غرب کشور با هماهنگی قرار گاه نور سازمان بسیج دانشجویی برگزارخواهدشد.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان کرمان ادامه داد:این اردو از تاریخ ۲۳تا۳۰مردادماه سال جاری در مناطق کردستان وشهر مریوان و با هدف آشنایی هر چه بیشتردانشجویان علاقمند به روایتگری شامل گروه های خواهران وبرادران برگزار خواهد شد.
وی هدف از برگزاری این دوره را چنین عنوان کرد: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ۵۰ سال دیگر هم بایستی درباره دفاع مقدس بنویسم ؛توصیف کنیم،تشریح کنیم وانواع واقسام هنر را بکار بگیریم تا این واقعه عظیم تبیین شود؛ پیرو این فرموده مقام معظم رهبری سیاست گذاری صورت گرفته به این شرح است که در سال های آینده به نوعی جمع روایان همرزم شهید را به دلیل کهولت سن کمتر در جمع اعزامهای راهیان نور داشته باشیم.
افضلی در ادامه افزود : تصمیم بر این شده که از دانشجویان علاقمند به روایتگری بتوان در قالب روایتگران دانشجو در اردوهای راهیان نور استفاده کرد.
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان کرمان تصریح کرد: اهداف دوره تبیین و ترویج فرهنگ جهاد شهادت ومقاومت واحیای نام؛ یاد راه و سبک زندگی شهدای دوران دفاع مقدس است.
وی اظهار داشت: امتیاز ویژه ای که این دوره دارد این است که دانشجویان علاقمند به روایتگری در منطقه عملیاتی مریوان به صورت تئوری وعملی آموزش های روایتگری می بینند.
افضلی درپایان خاطر نشان کرد :امید است که با روایتگری این راویان جوانان از مناطق شمال غرب کهاز توجه کمتری برخوردتر بوده اند شناخته شوند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi