پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:48:54 - شنبه 20 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعتماد بی حد و خوشبینی عده ای به آمریکا درد بی درمان است
نماینده بسیج دانشجویی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان جیرفت عنوان کرد: اعتماد بی حد و خوشبینی عده ای به آمریکا درد بی درمان است.

به گزارش “دانشجوآزاد” نماینده بسیج دانشجویی در شهرستان جیرفت این هفته سخنران قبل از خطبه ها در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بود؛ وی گفت: شهدای عزیز از عالم بالا شاهد ما هستید ببینید نهالی را که با خون خود آن را سیراب کردید امروز به برکت رهبری نایب المهدی حضرت امام خامنه ای و امت انقلابی به درختی تناور تبدیل گشته که شاخه های ان تمامی منطقه را از سایه دلپذیر خود متنعم کرده .

نماینده بسیج دانشجویی در شهرستان جیرفت عنوان کرد: اعتماد بی حد و خوشبینی عده ای به امریکا درد بی درمان است که امروز گریبان برخی افراد و جریانات سیاسی را در کشور گرفته است ، امریکا دیگر باید چه جنایتی علیه مردم ایران و بشریت انجام ذهد تا رگ غیرت برخی از اقایان بجنبد و اعتمادشان از او سلب شود

 

وی افزود: چرا طرف داران رابطه با امریکا لیست بلند بالا و ادامه دار خباثت های امریکا پس از برجام را برای مردم باز گو نمیکند .

 

نماینده بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: روزگاری این مملکت خواب ساخت موشک و پیشرفت در پزشکی و نانو فناوری و علوم هسته ای و صنایع هایتیک را هم نمیدید اما امروز جمهوری اسلامی ایران به جایگاهی رسیده است که در بسیاری از علوم در عالی ترین سطوح در دنیا نقش افرینی میکند .

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi