پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:20:34 - چهارشنبه 10 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اسناد منتشر شده ویکی لیکس رسوایی برخی چهره های اصلاحات را به دنبال داشت
دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: اسناد منتشر شده ویکی لیکس رسوایی برخی چهره های اصلاحات را به دنبال داشت.

امیر جوکارزاده در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با اسناد منتشر شده ویکی لیکس از ارتباط فتنه گران با آل سعود گفت: قضیه ای که پیش آمده سه طرف دارد، یکطرف آل سعود و دولت عربستان است که از همان ابتدا با جمهوری اسلامی مخالف بوده و هر گروهی را که ساز مخالف با انقلاب اسلامی را می زند حمایت می کند.
دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: از طرف دیگر تیم اصلاحات است که از وقتی دولت اصلاحات روی کار آمد، نظریه های که میدادند و طرز فکری که داشتند با مبانی جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) مخالفت داشت.
این فعال دانشجویی با اشاره به عاقبت برخی اصلاح طلبان عنوان کرد: نتیجه تفکرات و ایده های اصلاحات این بود که خیلی از وزرای آن دولت در رسانه های معاند بر ضد نظام جمهوری اسلامی صحبت می کردند.
وی در رابطه با ضلع سوم ارتباط با آل سعود اظهار داشت: طرف دیگر ماجرای افشای ویکی لیکس تیم خانوادگی آقای هاشمی است و اگر دقیق بررسی کنیم در هر سه گروه یعنی آل سعود، اصلاح طلبان و خاندان هاشمی مخالفت های بارزی با مبانی نظام جمهوری اسلامی می بینیم.
جوکارزاده با تاکید بر حمایت آل سعود از برخی اصلاح طلبان تصریح کرد: گروههای ذکر شده از جهاتی همفکر و هم عقیده هستند پس حمایت آل سعود از آنها خیلی عجیب نیست زیرا اصلاحاتی که فتنه ۸۸ را دامن زدند و با معاندان نظام همصدا شدند انتظارش می رفت که آل سعود هزینه تحصیل پسر مهاجرانی را بپردازد.
دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان ادامه داد: اصلاح طلبان چند گروهند برخی عقاید کورکورانه ای دارند مثل فتنه گران که از مبانی فکری خود کوتاه نمی آیند و بر اشتباه خود اصرار دارند و حاضر به عذرخواهی از مردم نیستند.
این فعال دانشجویی اظهار داشت: گروهی از اصلاح طلبان که می خواهند هنوز جایی بین مردم داشته باشند باید از تیمی که اسمش درآمده مثل عطاءلله مهاجرانی و فائزه هاشمی جدایی پیداکنند و اعلان برائت از افرادی داشته باشند که با معاندین نظام گره خورده اند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi