پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:37:59 - سه شنبه 2 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اسماعیل بیگی با سایپا به توافق نرسید / لیگ برتر دیگر جای بهانه تراشی ندارد
خبرها حاکی از مذاکره وحید اسماعیل بیگی دفاع سرسخت مس کرمان با تیمهای لیگ برتری دارد

 به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “ورزش خبر ” با توجه به عدم صعود مس کرمان  به مسابقات لیگ برتر امسال , بازکنان مس هر کدام رویای لیگ برتری خودرا در سایر تیمها جستجو میکنند از جمله این بازیکنان میتوان به وحید اسماعیل بیگی مدافع خوش تکنیک و مستحکم مس کرمان اشاره کرد .


این بازیکن که در اواخر فصل عملکذرد بسیار ضعفی از خود نشان داد نتوانست با انجام دقیق وظایف خود به صعود مس کرمان کمک کند و همانطور که ذهن طرفداران مس یاری میکند در بازی آخر با استقلال اهواز به نوعی با افتتاح اتوبانهای مختلف زمینه شکست تیم را مهیا کرد و همانجا بود که در قالب یادداشتی عنوان کردیم که اگر این بازیکنان بر سر تیمهای دیگر به عنوان بازیکن تستی ظاهر شوند آیا سایر تیمها تمایلی به جذب آنها خواهند داشت ؟؟


 مطلبی که با هجمه بسیاری روبرو شد و حتی پیامدهایی را نیز از جانب برخی طرفداران به همراه داشت .


 اما امروز خبری  مبنی بر عدم توافق وحید اسنماعیل بیگی بازیکن مس کرمان با تیم سایپا که مربیگری آن بر عهده مجید جلالی میباشد بدست آمده . مجید جلالی که همه کشور اورا منبع بازیگیری از ستاره های  ناشناخته وکمک به ظهور استعدادهای ناب را دارد .


 قضاوت را برعهده تمامی فوتبالدوستان واگذار میکنیم .که آیا این بازیکن و این دسته از بازیکنان که تنها در یک گام نتوانستند از تمام بنیه و قدرت خود استفاده کنند آیا مناسب تیمهای لیگ برتری شاخص هستند ؟؟ آیا تیمهای سطح یک ایران از بازیکنانی در این رده استفاده میکنند ؟؟؟؟


 و صحبت آخر با بعضی بازیکنان مس کرمان , شما فوتبالیست عزیز که خود رادر سطح لیگ برتر میدانید ,آیا بازیکنی که توان مبارزه و جنگیدن در ۹۰ دقیقه سرنوشت ساز را ندارد و علت آنرا هجمه مختلف علیه تیم میداند آیا توانایی بازی در لیگ برتر و فشار سنگین هر روز مطبوعات و رسانه ها و تحت فشار هر روز بودن و سپس بازی کردن بطور مثال در دربی و یا بازی های حساس را دارد ؟؟


 آیا لیگ برتر هم بهانه بر میدارد ؟

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi