پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:12:22 - پنجشنبه 12 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استقبال و سامان‌دهی دانشجویان جدید با بسیج دانشجویی است/بحث مهم خوابگاه‌های خارج دانشگاه امنیت است
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان گفت: برنامه برگزاری مراسم استقبال و سامان‌دهی و ثبت‌نام از دانشجویان ورودی جدید با بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان است.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ علیرضا شاهسونی در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در کرمان؛ در رابطه با برنامه‌های بسیج دانشجویی برای استقبال از دانشجویان گفت: برنامه برگزاری مراسم استقبال و سامان دهی و ثبت نام از دانشجویان ورودی جدید از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به پوشش ۱۲۰۰ دانشجویی ورودی جدید توسط بسیج دانشجویی افزود: امیدواریم که در روند ثبت نام‌ها مشکل خاصی رخ ندهد و همه دانشجویان بتوانند با توجه به شرایط خوابگاه‌ها از امکانات دانشگاه استفاده کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان ادامه داد: دانشگاه تلاش دارد که حتی به دانشجویان دوره شبانه نیز خوابگاه ارائه و با این کار از آسیب‌های ممکنه جلوگیری کند، همین امر باعث شده که دانشجویان ساکن در کرمان نیز دانشگاه ولی عصر (عج) را انتخاب کنند و تقاضای خوابگاه داشته باشند.

شاهسونی در رابطه با وضعیت خوابگاه‌ها نیز گفت: در خوایگاه‌ها شرایط نسبتا خوبی داریم و اگر بخواهیم نسبت به کل کشور شرایط را بسنجیم، از ۱۰۰ درصد وضعیت خوابگاه‌های ما ۵۰ درصد رو به بالاست چون هنوز به ایده آل‌ها نرسیده اییم.

وی در رابطه با مشکلات گذشته خوابگاه‌ها نیز گفت: مشکلات در خوابگاه‌های دخترانه بیشتر بود انهم در خوابگاه‌هایی که در خارج از دانشگاه هستند؛ یکی از مشکلات اساسی‌ای که در اینگونه خوابگاه‌ها وجود داره امنیت است که برای دانشجویان و خانواده‌هایشان اهمیت بالایی دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان همچنین در واکنش به سخنان اخیر رئیس جمهور گفت: از زمانی که ما یادمان می‌‌اید قانون را نمی‌شود دور زد و برای قانون نمی‌شود قانون ساخت.

شاهسونی با اشاره به اینکه برخی تبصره‌ها برای افراد خاص که حمایت می‌شوند وجود دارد، گفت: برای مردم عادی قانون یکسان است و باید برای همه یکسان باشد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi