پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:09:02 - چهارشنبه 5 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از مناظرات تریبونی تا میتینگ های پشت دری
در روزهای منتهی به انتخابات ۷ اسفند ماه دانشگاههای کرمان هر روزه تعدادی از کاندیداها از طیف های سیاسی مختلف را به خود می بینند.

به گزارش “دانشجو آزاد” در روزهای منتهی به انتخابات ۷ اسفند ماه دانشگاههای کرمان هر روزه تعدادی از کاندیداها از طیف های سیاسی مختلف را به خود می بینند.

دانشگاه آزاد کرمان که در این امر سردمدار بوده با برگزاری کافه انتخابات هر روز پذیرای یکی از کاندیداها بوده و امروز ویدا رضوی و آقای اسماعیلی در تریبون آزاد به بیان برنامه های خود پرداختند و در نهایت به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.

دانشگاه باهنر کرمان نیز مناظره ای بین آقایان زاهدی و پورابراهیمی همچنین ویدا رضوی و ابراهیمی نژاد ترتیب داده بود.

در دیگر دانشگاههای استان هم برنامه های مناظره و سخنرانی بود که روز سه شنبه ۹ صبح برنامه مناظره با حضور دکتر حسینی، آقایان غلامعلی، بهرام پورو مومنی به دعوت تشکل جامعه اسلامی دانشگاه رفسنجان برگزار گردید که در انتهای این مراسم دانشجویان سوالات خود را از کاندیداها پرسیدند.

البته برخی از دانشگاهها به تدبیر ریاست دانشگاه از این شور و التهاب انتخاباتی بهره ای نداشتند از جمله آموزش عالی بم که دانشجویان می گویند اجازه صحبت کردن در خصوص انتخابات به خود آنها هم داده نمی شود چه برسد به کاندیداها همچنین در دانشگاه زرند علیرغم تلاش تشکلهای دانشجویی جهت دعوت از کاندیداها در دانشگاهها، ریاست دانشگاه با استناد به دستورفرمانداری مبنی بر عدم حضور نامزدها در دانشگاه با این امر مخالفت کرد.

لازم به ذکر است دانشگاه صنعتی سیرجان در اقدامی منحصر بفرد بعد از دعوت از برخی کاندیداها جهت برگزاری میتینگ از ورود آنها به دانشگاه جلوگیری کرد و این پرسش و پاسخ دانشجویی پشت درهای دانشگاه برگزار گردید.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi