پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:16:02 - شنبه 2 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از غرفه اقتصاد مقاومتی تا غرفه تکفیری و هسته ای در نمایشگاه خون و القلم دانشگاه باهنر کرمان
مسئول بسیج پایگاه شهید کاوه دانشکده فنی گفت:امسال در نمایشگاه خون و القلم دانشگاه باهنر کرمان از غرفه اقتصاد مقاومتی تا غرفه تکفیری و هسته ای را داریم.

پوریا اساری در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با نمایشگاه خون و القلم گفت: به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر نمایشگاهی با عنوان خون و القلم برگزار شده که شامل غرفه های مختلفی است درنمایشگاه امسال غرفه دفاع مقدس را داریم که تا حد توان خود به معرفی ناچیزی از جنگ پرداخته ایم تا این واقعه عظیم بدست فراموشی سپرده نشود.

مسئول بسیج پایگاه شهید کاوه دانشکده فنی ادامه داد: در غرفه اقتصاد مقاومتی به تفاوت های آن با اقتصاد ریاضتی پرداختیم و با تاکید بر توان و نیروی داخلی، موانع داخلی و خارجی اقتصاد مقاومتی را معرفی کردیم که از جمله آنها می توان به قاچاق کالا، برند زدگی و خرید کالاهای خارجی اشاره کرد.

وی با اشاره به فعالیت های غرفه تکفیری اظهار داشت: در غرفه تکفیری و داعش به مخاطب گفته شد این افرادی که به اسم شیعه و اسلام می آیند جنایتکارانی هستند که بایستی در رابطه با آنها روشنگری داشته باشیم که تکفیری ها مسلمان نیستند و کارهایی که انجام می دهند به ضرراسلام است و رفتارشان نشان دهنده زیاده خواهی سران داعش است.

اساری با معرفی غرفه فضای مجازی عنوان کرد: فعالیت های غرفه ی فضای مجازی به صورت آسیب شناسی است و به آسیب های نرم افزار های واتس آپ ، وایبر، اینستاگرام پرداخته که چه آسیب هایی به فرد و خانواده و جامعه می زنند؛ البته راه حل هایی نیز برای این آسیب ها ارائه شده است.

مسئول بسیج پایگاه شهید کاوه دانشکده فنی در ادامه نشریح کرد: در غرفه جهادی هم کارهای جهادی معرفی شدند که در مناطق محروم خدمات فرهنگی، عمرانی، آموزشی ارائه می شود؛ همچنین در این غرفه از کسانی که تمایل دارند در اردوهای جهادیِ نوروزی و تابستانی شرکت کنند ثبت نام بعمل می آید.

وی در رابطه با غرفه علمی خاطر نشان کرد: در غرفه علمی هم به موضوع هسته ای و موشکی پرداخته شده و ماکتی که فرآیند استخراج اورنیوام تا غنی سازی را نشان می دهد در معرض نمایش قرار داده شده است، همچنین دلایل نیاز به به انرژی هسته ای و فرآوری و غنی سازی اورانیوم را توضیح داده اند.

پوریا اساری افزود: رونمایی از ماکت پهباد که در حال حاضر در اختیار کشور است از دیگر فعالیت های غرفه علمی می باشد.

مسئول بسیج پایگاه شهید کاوه دانشکده فنی در پایان تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ کتابخوانی، غرفه فرهنگی کتابهایی با تخفیف ویژه در اختیار دانشجویان قرار داده می دهد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi