پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:56:34 - دوشنبه 7 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از خود گذشتگی پهلوان کرمانی مانع از بروز فاجعه ای بزرگ شد
مصطفی قربانی ورزشکار و قهرمان کرمانی با وجود از دست دادن انگشت خود مانع از بروز فاجعه ای بزرگ شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از  “ورزش خبر ” ماجرا از این قرار است که یکی از باشگاه های ورزشی کرمان  جهت برگزاری اردو به کوه های صاحب الزمان میروند که در حین بازگشت از مسیر کوه , سنگی از بالا به علت لغزنده بودن مسیر رها شده و به سمت ورزشکاران در حال حرکت بود که در صورت برخورد به آنها مطمئنا فاجعه ای عظیم رخ میداد .

 

مصطفی قربانی قهرمان کرمانی که شاهد این وضعیت بود با از خود گذشتگی و با سد کردن راه این سنگ مانع از بروز حادثه اسفناک شد که در اثر همین برخورد, انگشت وی دچار دچار صدمه شدید شد و با وجود اعزام وی به بیمارستان  , متاسفانه انگشت وی به دلیل آسیب بسیار شدید وعمق جراحت قطع شد .

 

این حادثه در حالی برای مصطفی قربانی جوان رخ داد که وی میتوانست با کمی سهل انگاری از بروز آن جلوگیری کند . اما وی با حس مسئولیت پذیری خود این کار را انجام داد تا نشان دهد مرام پهلوانی و آینن جوانمردی هنوز در ورزش وجود دارد .روح آقا تختی مطمئنا از وجود چنین ورزشکارانی شاد خواهد بود .

 

از طرف سایت ورزش خبر برای وی آرزوی بهبودی هر چه سریعتر و بازگشت به میادین ورزشی را داریم .

 

چه بسا این حادثه تلنگری باشد به مسئولین  بعضی هیئتها تا بدانند چه ولی نعمتانی دارند تا بجای سیاسی کاری و باند بازی کمی و فقط کمی برای ورزش جوانان کار کنند .

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi