پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:26:36 - یکشنبه 9 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از تهدید روشن کردن کولر تا جنگ دانشجویان با موش‌ها! +تصاویر
«اینستاگرام» از آن دست پدیده هایی است که توانست در بین ایرانیان محبوب شود و روزانه هزاران پُست در این فضا به اشتراک گذاشته می شود.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ قسمت اعظمی از پست های اینستاگرامی توسط دانشجویان و جامعه دانشگاهی انتشار پیدا می کند و این مساله باعث شده است که صفحات دانشجویی محل رجوع افراد زیادی شود.

«دانشجوگرام» با جست و جو در این صفحات دانشجویی، تعدادی از این پست‌ها را در ادامه آورده است.

دانشجوگرام:: دانشگاه سمنان// تصویر زیر در صفحه اینستاگرام دانشجویان دانشگاه سمنان منتشر شده بود که با تعجب بازدیدکنندگان مواجه شده است.

دانشجوگرام:: دانشگاه آزاد رباط کریم// دانشجویان رباط کریم نوشتند: «رزرو غذای امروز زده بود جوجه کباب به اضافه میوه! پیش خودم گفتم این میوه چی میتونه باشه.ایشون میوه هستن! باز بگید دانشگاه امکانات نداره !»

دانشجوگرام:: دانشگاه فرهنگیان// شکار موش در یکی از پردیس‌ها!

دانشجوگرام:: دانشگاه علم و فرهنگ// درخواست دانشجویان برای سفر اتریش! علم و فرهنگی ها در صفحه اینستاگرام خود نوشتند: «پارسال. جمعی از دانشجویان اتریشی که برای بازدید از دانشگامون اومده بودن. چرا ما رو نمیبرن اتریش دانشگاه اونا رو ببینیم؟»

دانشجوگرام:: دانشگاه شاهد// اشتباه عجیب واحد «آموزش»! دانشجویان دانشگاه شاهد با انتشار تصویر زیر نوشتند: «بیشتر دقت کن….»

دانشجوگرام:: دانشگاه شهید چمران اهواز// اعتراض دانشجویان به عدم تنوع غذایی سلف دانشگاه

دانشجوگرام:: دانشگاه شهید باهنر کرمان// بدون شرح…

دانشجوگرام:: دانشگاه کازرون// وجود مارمولک در نمازخانه خواهران!

دانشجوگرام:: دانشگاه شهید بهشتی// تصویر زیر در صفحه اینستاگرام دانشجویان دانشگاه بهشتی منتشر شده است و درباره آن نوشته اند: «تاحالا با این صحنه برخورد کردید؟!/ دانشگاه پر از ماشین های گرون قیمت/ البته جز پرایدی که دیده میشه…»

دانشجوگرام:: دانشگاه آزاد گرگان// باران و سیل شدید…

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi