پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:44:16 - دوشنبه 20 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ارسال نامه به اساتید دانشگاههای خارج از کشور/ ارتباط با دانشجویان پزشکی برون مرزی
دانشجویان دانشگاههای کرمان نیز در انتشار نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی سهیم بودند.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ اسماعیل شریفی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در رابطه با انتشار نامه رهبری گفت: به دلیل همزمانی شروع سال تحصیلی جدید با دهه مبارک فجر، ما یک کار نمایشگاهی برای پیام های تاریخ ساز مقام معظم رهبری و حضرت امام (ره) در دانشگاه برگزار کردیم که مجموعه نمایشگاهی پوستری با ده پوستر از پیام های امام (ره) و مقام معظم رهبری بود که شامل پیام امام (ره) به گورباچف، پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا، پیام هشت ماده ای حضرت آقا و … برای مخاطبین درون دانشگاهی بود.

شریفی ادامه داد: برای مخاطبین اروپایی، از طریق سایت دانشگاهها ایمیل اساتید و دانشجویان فارغ التحصیل تحصیلات تکمیلی دانشگاههای کشورهای مختلف را بدست آورده و این نامه را برایشان ارسال کردیم.

همچنین محمدحسین عباسی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این خصوص عنوان کرد: بدلیل اینکه اکثر دانشجویان پزشکی با کشورهای دیگر در ارتباطند مامورشان کردیم که از طریق ایمیل و رسانه های دیگری که در اختیار دارند این نامه را در فضای مجازی به دانشجویان پزشکی دانشگاههای دیگر برسانند. ما از همه ظرفیت های شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک، توئیتر، وایبر، واتساپ و … برای این امر استفاده کردیم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi