پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:12:43 - شنبه 7 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اردوهای راهیان نور و شیطنت‌های ادامه دار برخی رسانه‌های داخلی
بازگو کردن حماسه‌های دوران جنگ به طور قطع تاثیر بسزایی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد و نقش موثر اردوهای راهیان‌نور در جنگ نرم و فرهنگی موجب شده دشمنان سرمایه‌گذاری‌های کلانی در این زمینه انجام دهند.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از خبرگزاری میزان-گروه سیاسی: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان سلحشور دوران دفاع مقدس ضرورتی انکارناپذیر است؛ یکی از اقدامات پسندیده و مطلوبی که در چند سال اخیر رواج یافته، اردوهای راهیان نور است که هدف از برگزاری آن‌ها ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نوجوانان و جوانان با  ارزش‌ها و ارزشمداری‌های رزمندگان دفاع مقدس است. 
 
بازگو کردن حماسه‌های دوران جنگ  به طور قطع تاثیر بسزایی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد و نقش موثر اردوهای راهیان‌نور در جنگ نرم و فرهنگی موجب شده دشمنان  سرمایه‌گذاری‌های کلانی در این زمینه انجام دهند.

دشمنان خارجی می‌دانند که یکی از بسترهای مناسب و تاثیرگذار در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن اردوهای راهیان‌نور است بنابراین تمام توانشان را به کار گرفته‌اند تا با تبلیغات منفی این اردوهای زیارتی و جهادی را به چالش بکشند؛ در این میان برخی اذناب داخلی دشمنان نظام جمهوری اسلامی نیز در رسانه های زنجیره ای خود مدام به برجسته سازی معدود اتفاقات ناگوار پیش آمده در جریان این اردوها هستند.

در این زمینه سردار یعقوب سلیمانی، مسؤول سازمان اردویی راهیان‌نور و گردشگری بسیج درباره شیطنت برخی رسانه‌های داخلی جهت تبلیغات منفی علیه اردوهای راهیان نور معتقد است برخی رسانه‌ها تنها به دنبال پوشش نقاط تاریک و ناراحت‌کننده اردوهای راهیان‌نور هستند. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حوادث جاده‌ای که در اردوهای راهیان نور اتفاق می‌افتد عده‌ای از  کاه، کوه می‌سازند، یادآور شد: با تدبیر و مدیریت و برنامه‌ریزی صورت گرفته از لحاظ ایمنی به نقطه صفر حوادث جاده‌ای نزدیک شده‌ایم؛ در نظر داشته باشید که بیش از چهارمیلیون نفر زائر در هر دوره به مناطق جنگی سفر می‌کنند که آمار حوادث جاده‌ای درصد ناچیزی از این تعداد را نشان می‌دهد. 

سلیمانی با اشاره به اینکه این تبلیغات منفی که توسط برخی رسانه‌های داخلی پیرامون اردوهای راهیان‌نور انجام می‌شود هدایت شده است، گفت: اگر این تبلیغات منفی هدایت شده نیست و از روی ناآگاهی است، بسیج آمادگی کامل خود را اعلام می‌کند که میزبان این رسانه‌ها باشد تا این دوستان ناآگاه از میزان ایمنی و دیگر اقدامات بسیج در زمینه راهیان‌نور دیدن کنند تا با آگاهی کامل در رسانه‌هایشان قلم بزنند.

بر چسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi