پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:15:36 - سه شنبه 11 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اردوغان پیاده نظام کسانی است که در فروپاشی عثمانی نقش اساسی داشته اند/ مردم ترکیه عزیزتر از آن هستند که زیر منت دربار صعودی بروند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:متاسفانه اردوغان با شعارهای اسلامی سر کار آمده ولی امروز به عنوان پیاده نظام آمریکا و اسرائیل و حتی عربستان گام بر میدارد؛ وی پیاده نظام کسانی است که در فروپاشی عثمانی نقش اساسی داشته اند.

منصور حقیقت پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دانشجو آزاد در رابطه با اظهارات اخیر اردوغان  رئیس جمهور ترکیه گفت: نظرات رجب پاشا اردوغان درست نیست و وی دنبال یک فکر نوعثمانی هست و به همین خاطر دستش به خون ۱۳۰ هزار مردم بی گناه سوریه آغشته شد.

وی با اشاره به جنایات صورت گرفته در سوریه اظهار داشت: مردم بی گناه سوریه به خون این آدم تشنه اند و او مستحق یک دادگاه صالحه است که باید به جنایاتش رسیدگی شود،  همچنین در عراق داعش دستش به خون مردم آغشته است؛ از سوی دیگراردوغان یک ورشکسته در حوزه مصر بوده و همه تلاشهایش در مصر شکست خورده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: همه دست اندازی هایی که اردوغان به مصر و سوریه و عراق و جاهای دیگر  می کند به خاطر رسیدن به نوعثمانی است.

حقیقت پور افزود:متاسفانه اردوغان با شعارهای اسلامی سر کار آمده ولی امروز به عنوان پیاده نظام آمریکا و  اسرائیل و حتی عربستان گام بر میدارد؛ وی پیاده نظام کسانی است که در فروپاشی عثمانی نقش اساسی داشته اند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: رئیس جمهور ترکیه پیاده نظام غرب، صهیونیست و عربستان صعودی است و این دور از شان مردم ترکیه است؛ مردم ترکیه عزیزتر از آن هستند  که بخواهند زیر منت  دربار صعودی بروند

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi