پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:00:13 - چهارشنبه 26 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ارائه ۴۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به دانشجویان در سال ۹۴
رئیس صندوق رفاه دانشجویان از ارائه ۴۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به دانشجویان در سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از باشگاه خبرنگاران:مهندس یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: مانند سال طی شده بنا داریم که هم در بحث اعتبارات عمومی و هم در بحث جلب حمایت نهادهای عمومی و مردمی و هم در بحث درآمد زایی که درآمدهای اختصاصی صندوق است بتوانیم تسهیلات را در آینده هدفمند و موثرتر واقع کنیم.

وی افزود: صندوق رفاه دانشجویی در سال جاری حدود ۳۸۰ میلیارد تومان به دانشجویان تسهیلات ارائه کرده است که با ظرفیت سازی و هم افزایی از طریق نهادهای عمومی و دولتی حدود ۴۱۰ میلیارد تومان به عنوان تسهیلات و یارانه به دانشجویان پرداخت شد قطعا این روند در سال آینده بهبود می‌یابد.
یزدان مهر عنوان کرد: به عنوان مثال در سال جاری در بحث وام ویژه دانشجویان دکتری ۴۰۰ درصد رشد داشتیم و یک اتفاق مبارک که می‌توانیم برای سال آینده اعلام کنیم این است که در سال ۹۵ به کل دانشجویان دکتری به صورت ماهانه حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان تسهیلات می‌دهیم که با یک تنفس، بعد فارغ التحصیلی باز پرداخت آن شروع می‌شود.
وی افزود: با کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ظرفیت سازی که صورت گرفته امیدواریم سال آینده بتوانیم فقط ۲۰۰ میلیارد تومان به دانشجویان دکتری تسهیلات ارائه دهیم.
یزدان مهر گفت: همان طور که امسال نسبت به سال قبل ۴۰۰ درصد رشد در پرداخت این نوع وام داشتیم برای آینده هم اتفاق میمون و مبارکی رخ می‌دهد.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان در خصوص باز پرداخت این وام خاطر نشان کرد: در آیین نامه‌ای که در حال تدوین است و در هیئت امنای بعدی در اردیبهشت ماه ۹۵ قطعی می‌شود باز پرداخت به این شکل است که بعد از ۴ سال پرداخت ماهانه وام به دانشجو ۱ سال به او تنفس می‌دهیم و بعد از آن یکسال به صورت اقساط ماهانه بازپرداخت صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/س

بر چسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi