پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:03:47 - سه شنبه 15 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ارائه مشاوره‌های ازدواج در دانشگاه/ انجام تست‌های پایش سلامت دانشجویان
مسئول مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف گفت: امسال هم طبق برنامه سال‌های گذشته تست سلامت روانی در کنار کارگاه‌های مهارت زندگی، برای دانشجویان جدیدالورود برگزار شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” میترا آقاجانی، با اشاره به برگزاری کارگاه مهارت زندگی و پیشگیری از اعتیاد در ابتدای سال تحصیلی، گفت: دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به دلیل آنکه درس خواندن تنها دغدغه اصلی آنها پیش از ورود به دانشگاه بوده نتوانستند بعضی از مهارت‌های زندگی، ارتباط جمعی و نحوه برخورد مناسب با بحران و استرس را به خوبی بیاموزند.

 

وی بازدهی طرح تست سلامت روانی را خوب توصیف کرد و افزود: از سال ۸۷ مرکز مشاوره دانشگاه شریف اقدام به برگزاری فراگیر تست سلامت روانی کرده است. در این طرح پس از بررسی، افرادی که نیاز به مشاوره حضوری دارند، اطلاع داده می‌شود و برای پیشگیری از هر نوع افت تحصیلی، مسائل عاطفی و روانی مشاوره انجام می‌شود. البته تمامی اطلاعات دانشجو، محرمانه نزد مرکز باقی می‌ماند.

 

مسئول مرکز مشاوره دانشگاه شریف اضافه کرد: در این مرکز تیم مشاوره شامل روان پزشک، روان شناس و مشاور بالینی ازساعت ۸ تا ۱۸ آماده خدمات رسانی به دانشجویان هستند ضمن آنکه در خوابگاه‌های دانشگاه مشاورین و مددکاران در روزهایی از هفته، ۲۴ ساعته به مشاوره و راهنمایی دانشجویان می‌پردازند.

 

وی به اطلاع رسانی به روز ودقیق برنامه‌های مرکز مشاوره از طریق سایت و بروشور اشاره کرد و گفت: مشاوره‌های این مرکز به صورت حضوری و مجازی از طریق سایت انجام می‌پذیرد. گروه درمانی و همایش آموزش قبل از ازدواج هم از برنامه‌های این مرکز می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi