پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:24:20 - چهارشنبه 15 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ارائه خدمات پایگاه مراقبت بهداشتی مرزی فرودگاه کرمان در پروازهای برگشت حجاج
پایگاه مراقبت بهداشتی مرزی فرودگاه کرمان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پروازهای برگشت حجاج کرمانی خدمات درمانی و پیشگیری را به حجاج کرمانی ارائه می‌دهد.

به گزارش“دانشجوآزاد”به نقل از خبرگزاری دانشجو، ارائه خدمات پایگاه مراقبت بهداشتی مرزی فرودگاه کرمان در پروازهای برگشت حجاج کرمانی در زمینه درمانی و پیشگیری از روز یکشنبه همزمان با ورود اولین کاروان حاجیان کرمانی آغاز شده است.
مهدی شفیعی، مدیر گروه بیماری‌های حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه در رابطه با خدمات ارائه شده توسط این مرکز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی مرکز مدیریت بیماری‌های وزرات بهداشت، پایگاه مراقبت بهداشتی مرزی مستقر در فرودگاه کرمان در تمام پروازهای ورودی حجاج حضور فعال دارد.
وی افزود: این پایگاه ضمن اطلاع رسانی و آموزش در خصوص بیماری‌های تنفسی، با تاکید بر کرونا، اقدام به بیماریابی فعال بر اساس نظام مراقبت سندرومیک بیماری‌ها می‌نماید.
لازم به ذکر است، تیم بهداشتی مستقر در پایگاه مراقبت مرزی فرودگاه شامل یک پزشک، دو نفر کار‌شناس بیماری‌ها و یک نفر کار‌شناس بهداشت محیط تا اتمام پرواز‌ها ارائه خدمت می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi