پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:44:45 - پنجشنبه 29 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ارائه خدمات عمرانی توسط دانشجویان دختر در قالب اردوهای جهادی
مسئول اردوهای جهادی شهرستان زرند گفت: دانشجویان جهادگر دختر خدمات عمرانی، فرهنگی و بهداشتی به مناطق محروم ارائه دادند.

سجاد خسروی  در گفت گو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با اردوهای جهادی گفت: گروههای جهادی خواهران بسیج دانشجویی  شهرستان زرند در محل روستای طالقانی زرند فعالیت خود را شروع کردند.

مسئول اردوهای جهادی شهرستان زرند افزود: فعالیت دانشجویان بسیجی در این اردوها منشا خیرات و برکاتی برای محرومیت زدایی از مناطق محروم است و در این زمینه تاثیرات مثبت فراوانی نیز برای دانشجویان دارد.

وی با اشاره به فعالیت های عمرانی دانشجویان دختر اظهار داشت: در این اردو فعالیت های مختلفی در عرصه های عمرانی، فرهنگی و بهداشت ودرمان صورت می گیرد که میتوان در زمینه عمرانی به رنگ آمیزی و نقاشی کلاس ها، سالن و دیوارهای دبستان حضرت زینب کبری (س) این روستا توسط خواهران دانشجو اشاره کرد.

خسروی در رابطه با فعالیت های فرهنگی اردوهای جهادی تصریح کرد: برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س)، برگزاری حلقه های صالحین دانشجویی، برپایی کلاسهای آموزشی و هنری از جمله فعالیت های این گروه جهادی در زمینه فرهنگی است.

مسئول اردوهای جهادی شهرستان زرند عنوان کرد: جهادگران در زمینه های بهداشت و درمان نیز به ارائه خدماتی از جمله اندازه گیری فشار خون و قند خون و چک آپ مراجعه کنندگان می پردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری نهضت ما زنده هستیم از سوی کانون مطالعات زنان با سخنرانی حجت الاسلام اسدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند از جمله کارهایی بود که در این اردو انجام شد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi