پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:36:45 - یکشنبه 21 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ادعای مالکیت بر سر زمین دانشکده علوم پزشکی سیرجان/امکان تنزل رتبه دانشکده سیرجان وجود دارد
رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: دانشکده علوم پزشکی سیرجان هیچگونه وابستگی جدی به مرکز استان ندارد و اگر بخواهد زمانی از رتبه کنونی تنزل پیدا کند وزارتخانه در این خصوص تصمیم گیرنده است.

به گزارش “دانشجو آزاد “ به نقل از “سیرجان خبر “،  محمود رضا مسعودی رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: دانشکده سیرجان از سال ۸۹ و با مساعدت دولت گذشته با هشت رشته کاردانی و کارشناسی آغاز بکار کرده است.

امکان تنزل رتبه دانشکده علوم پزشکی سیرجان وجود دارد

وی بیان کرد: در سال گذشته دانشکده سیرجان در ردیف بودجه ای وزارتخانه قرار گرفت و بیش از یک میلیارد ۲۵۰ میلیون تومان برای هزینه های عمرانی و جاری این دانشکده در نظر گرفته شد که توانست جایگاه دانشکده را تثبیت کند.

مسعودی ادامه داد: دانشکده علوم پزشکی سیرجان هیچگونه وابستگی جدی به مرکز استان ندارد و اگر بخواهد زمانی از رتبه کنونی تنزل پیدا کند وزارتخانه تصمیم گیرنده است، اما برای استقلال آن باید همچون سایر شهرها این دانشکده به دانشگاه تبدیل شود.

وی با اشاره به واگذاری بیمارستان در حال ساخت سیرجان به دانشگاه آزاد گفت: بنده اصلا به جلسات تصمیم گیری در خصوص ساخت بیمارستان دعوت نمی شوم و خود مسئولان امر می برند و می دوزند اما باید سعی کرد ابتدا با بودجه دولتی بیمارستان ساخته شود تا نقش دانشکده علوم پزشکی سیرجان پر رنگ تر شود و اگر دولت تشخیص دهد که بودجه ای وجود ندارد بهتر همان است که بخش خصوصی وارد عمل شود.

وضعیت بیمارستان امام رضا (ع) مطلوب است

رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان وضعیت بیمارستان امام رضا(ع) را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور وضعیت درمانی سیرجان بخصوص بیمارستان امام رضا(ع) بهتر شده و بسیاری از بخش های آن نیز تجهیز شدند.

وی خاطر نشان کرد: در برخی از بخش ها نواقصی وجود دارد و قبول داریم که در مواقعی توسط پرستاران سهل انگاری می شود اما باید در طول زمان این نواقص برطرف شود.

ادعای مالکیت بر سر زمین دانشکده علوم پزشکی سیرجان

مسعودی در خصوص زمین ۳۷ هکتاری دانشکده علو پزشکی عنوان کرد: این زمین توسط بنیاد دانشگاهی به دانشکده علوم پزشکی سیرجان واگذار شد اما در چند ماه اخیر فردی ادعای مالکیت ای زمین را کرده که توسط وکیل بنیاد دانشگاهی در حال پیگیری است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان با اشاره به اینکه فرد با نفوذی پشت سر این قضیه است اظهار داشت: تا کنون سه نفر در این خصوص پروانه ساخت گرفته اند که پس از در جریان قرار گرفتن شهرداری در این خصوص روند صدور پروانه ساختمانی در این قطعه زمین متوقف شد.

جلوگیری میراث فرهنگی از حفر چاه فاضلاب در بازار سیرجان

رضوی مدیر شبکه بهداشت سیرجان نیز در این نشست در خصوص فاضلاب خیابان هفده شهریور گفت: دو راه برای برطرف کردن این موضوع وجود دارد که یکی از آنها راه اندازی سپتیک تانک است اما این کار هزینه زیادی در بر دارد.

وی تصریح کرد: راه دوم و آسان تر، حفر چاه است، از حفر چاه در برخی مغازه ها توسط میراث فرهنگی به دلیل آسیب رساندن به بنای تاریخی بازار جلو گیری شده است، اما اگر این رویه ادامه یابد مجبور به پلمپ برخی مغازه ها هستیم.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi