پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:47:54 - شنبه 1 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اختتامییه جشنواره سراسری فرهنگی هنری دانشجویی
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان کرمان گفت:این جشنواه صبح روز یک شنبه ساعت ۹ در محل دانشگاه فرهنگیان پردیس خواهران به عموم شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” “افضلی دررابطه با جشنواره سراسری فرهنگی هنری دانشجویی گفت:این جنشواره ازمهرماه فراخوان آثار داشتیم.
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان کرمان افزود:در این جشنواره پنج موضوع کلی که شامل سبک زندگی ایرانی اسلامی،امر به معروف و نهی از منکر،جمعیت،ماهواره،و اقتصاد مقتومتی وجود دارد.
وی اذعان کرد:این جشنواره شامل ۶ بخش است رسانه:وبلاگ نویسی و صفحات شبکه های اجتماعی.ادبیات:شعر،داشتان کوتاه و داستان بلند.هنرهای تجسمی:نقاشی ،خوشنویسی،کاریکاتور و پوستر.سینما:فیلم کوتاه،نماهنگ،مسند.تئاتر:نمایش نامه نویسی.بخش موسیقی:سنتی ،محلی و تلفیقی
وی با اشاره به آثارشرکت کنندگان دراین جشنواره گفت:قراربراین بود است که  شرکت کنندگان آثارخودشان را تا اواخر دی ماه به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.این آثار داوری شده و نفرات برتر هم مشخص شده و ما اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری را هم برگزار می کنیم.
افضلی در پایان افزود:این جشنواه صبح روز یک شنبه ساعت ۹ در محل دانشگاه فرهنگیان پردیس خواهران به عموم شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi