پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:08:18 - دوشنبه 1 خرداد 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اجرای کاروان سلامت در بافت/ ارائه خدمات به بیش از یک هزار نفر
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافت از اجرای کاروان سلامت در منطقه طرنگ از توابع بخش خَبر این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از یک هزار نفر از خدمات درمانی و دارویی این برنامه بهره مند شدند.

به گزارش دانشجو آزاد: علی علی ملایی بیان کرد: با همکاری و مشارکت ۳۰ پزشک و پیراپزشک، برنامه کاروان سلامت در منطقه طُرنگ از توابع بخش خَبر بافت به مدت ۲ روز برگزار شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی در این کاروان سلامت افزود: بیش از یک هزار مراجعه کننده توسط پزشکان متخصص قلب، اطفال، عفونی، چشم پزشکی، روانپزشک، آسم و آلرژی، و هم چنین طب سنتی و پزشک عمومی ویزیت و درمان شدند.

علی ملایی با اشاره به اینکه هزینه خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، ۱۲ میلیون تومان برآورد شده است، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات آزمایشگاهی، جراحی سرپایی و توزیع داروی رایگان بخش دیگری از خدمات ارائه شده در این کاروان است.

وی با اشاره به اینکه خدمات درمانی و دارویی به صورت رایگان به اهالی این منطقه ارائه شده است، تصریح کرد: این برنامه با مشارکت معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان، موسسه تامین درمان بسیجیان استان، شبکه بهداشت و درمان، بخشداری، اداره عشایری، دهیاری آن منطقه، خانه هلال طرنگ و بافت، بسیج و نیروی انتظامی برگزار شد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi