پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:30:35 - چهارشنبه 29 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آندلس پایتخت ۸۰۰ ساله جهان اسلام با نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن سقوط کرد
آمریکاییها در فکر بازیابی طرح اندلاسزیون دیگر در ایران هستند آیا میدانید آندلس (اسپانیای کنونی) به مدت ۸ قرن در دست مسلمین بود و پایتخت علمی و صنعتی جهان اسلامی بود دشمن با نفوذ تدریجی فرهنگی و سیاسی و بعد با حمله مختصر آن را در یک روز به تصرف خود درآورد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ برجام گامی از نفوذ استراتژیک دشمنان انقلاب اسلامی و پلیست جهت نفوذ اندیشه و ایدئولوژی های سمی و خطرناک به درون فضای فرهنگی و سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران.

آمریکاییها از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را جهت هدایت و کنترل انقلاب ما در گنجینه نهان خود می‌پرورانند. آمریکا و هم پیمانان غربی اش نزدیک یک قرن است در خاورمیانه حضور دارند و نقشه راه خود را آشکار و پنهان ترسیم کرده اند.

در سناریو و نقشه جدید غربی ها که در راس آن آمریکا شیطان بزرگ نفس می کشد ایجاد خاورمیانه جدید با محوریت اسرائیل شکل گرفته است.


تجزیه سوریه یمن لیبی و عراق در طرح ایجاد خاورمیانه جدید با محوریت اسرائیل

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در تاریخ ۸/۷/ ۹۲ نقشه ای را منتشر کرد که در خاورمیانه جدید ۱۵ کشور بوجود می آید؛ پیش از این هم برای منطقه، نقشه‌ای طراحی و منتشر کرده اند.
این نقشه به این صورت ترسیم شده: تجزیه سوریه – به ۳ کشور،تجزیه یمن – به ۲ کشور،تجزیه لیبی – به ۲ کشور،تجزیه عراق – به ۳ کشور،{کردستان – شمال و شمال شرق} {سنیان – شمال و شمال غرب}{شیعیان – جنوب عراق} تقسیم شده است.

بنظر شما ایران به چند کشور تجزیه شده است ؟؟ بی شک آمریکاییها از حادثه ۱۱ سپتامبر تا پیدایش عنصر تکفیری – آمریکایی داعش طرح و برنامه ریزی داشته اند و مطمئنا تا بیست سال آینده برای حفظ هژمونی و برتری خود در خاورمیانه دکترین راهبردی و طرح ریزی دارند.
بیش از ۶۰ سازمان و نهاد در آمریکا در جهت اهداف خود (جنگ نرم و براندازی نظام جمهوری اسلامی ) فعالیت میکنند و انواع دکترین های راهبردی را در جهت حفظ هژمونی و قدرت آمریکا و متحدانش بکار میگیرند. از بنیاد سوروس یا بنیاد جامعه باز و مرکز وودرو ویلسون و خانه آزادی تا بنیاد فورد و بنیاد برادران راکفر و صدها صدها تئوریسین هایی که کار آن ها فقط و فقط ایجاد تفکری جدید برای از میان برداشتن دشمنان ایدئولوژیک آمریکاست و شبانه روز در کنکاش و تحلیل هستند که اگر در هر زمان و مکانی ندایی در باب انقلاب اسلامی، رسا گردید آن را در نطفه خفه کنند..

۸۰ شبکه فارسی و بیش از ۸ هزار سایت علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند

بیش از ۸۰ شبکه فارسی زبان و بیش از ۱۵۰ شبکه شرقی و غربی و بیش از ۸ هزار سایت علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند که همگی تحت حمایت آمریکا تغذیه می شوند.

آیا میدانید چهره های بزرگ فرهنگی و نظامی آمریکا گفته اند مشکل ما نظام ایران نیست بلکه مردمی است که آن نظام را حمایت می کنند و باید راهی پیدا کنیم تا ریشه این ملت را بسوزانیم و مهندسان فرهنگی بار و بارها اشاره کرده اند که ایران راه حل نظامی ندارد و باید در قلوب و احساسات آن ها نفوذ کنیم و فرهنگ تربیت آمریکایی را در جامعه ایران ترویج دهیم و بعد از آن باحمله ای مختصر آن را از میان برداریم آیا میدانید تئوریسین های آنان برجام را بهترین راه نفوذ دانسته اند.

آندلس پایتخت ۸۰۰ ساله علمی و صنعتی جهان اسلام با نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن سقوط کرد

آمریکاییها در فکر بازیابی طرح اندلاسزیون دیگر در ایران هستند آیا میدانید آندلس (اسپانیای کنونی) به مدت ۸ قرن در دست مسلمین بود و پایتخت علمی و صنعتی جهان اسلامی بود دشمن با نفوذ تدریجی فرهنگی و سیاسی و بعد با حمله مختصر آن را در یک روز به تصرف خود درآورد و بیش از ۴۰ هزار مسلمان را قتل عام کرد و ۱۴ هزار نفر از مسلمین فقط بخاطر دفاع از نوامیسشان که به آن ها تجاوز نگردد ذبح شدند سه عامل باعث سقوط آندلس گردید اول) نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن .دوم) خیانت سران و خواص جامعه . سوم) غفلت خواصی که پیرو باصطلاح آرمان و اصول اسلام بودند.

آمریکا در پی سیاست و پروژه ی رفاه طلبی بر ملت ایران است ، آمریکاییها بخوبی می دانند که نمی توانند با اقدامات نظامی و تحریم های پی در پی ملت ایران را وادار به عقب نشینی و تسلیم کنند بنابراین با یک رواشناسی کاملا دقیق دریافتند این ملت را باید با کالاهای متنوع چون کشورهای عربی سرگرم کنند و بدون شک با آمدن شرکت های اروپایی به علت ضعف عمیق در برنامه مدیریتی چرخه تولید کشورمان رکودی اساسی پیدا میکند و عملا منفعل میشود.
آمریکا همان شیطان بزرگی است که پنتاگون بودجه ۵۵ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۰و بودجه ۷۵ میلیون دلاری به خواست خانم رایس آن جیره خوار صهیونیسمی و بودجه سالانه در سنا جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اختصاص می دهد .
اصلی ترین دلیل دشمنی آمریکا با ایران در این است که ایران مانع نفوذ خباثت و هژمونی و سلطه طلبی و منفعت جویی و تفرقه افکنی بین دول و ملل و ستمکاری علیه ملت های مستضعف است و اصولاعلیه تفکر لیبرال دموکراسی است زیرا بنیان این تفکر جز خون ریزی و ظلم و آتش و ویرانه گری سودی نداشته و هرچه داشته نکبت بوده و سیاهی.

جرج فریدمن: نگرانی ما این است که ایران بهالگوی سایر ملل تبدیل شده است

جرج فریدمن مسئول پایگاه تصمیم ساز استراتفور آمریکا: «مشکل آمریکا با ایران، فعالیت هسته ای این کشور نیست، ایران نشان داده است که نه فقط بدون رابطه با آمریکا، بلکه در حال درگیری با آن می توان قدرت برتر منطقه بود؛ نگرانی ما- آمریکا- آن است که ایران با این خصوصیات به الگوی سایر ملت ها تبدیل شده است.

آندرس ویلیام مشاور وزیر امور خارجه اکوادورمیگوید: دلیل توطئه‌های آمریکا و صهیونیسم علیه ایران، فراگیری پیام انقلاب اسلامی در بین ملل آزاده جهان و به ویژه در دنیای اسلام است.

رایس: ایران هرکول شرق است که میان میدان خاورمیانه ایستاده و فریاد می کشد

خانم رایس، وزیر امور خارجه دولت بوش در گزارش خود به کنگره می گوید؛ «ایران به یک قطب قدرتمند درمنطقه تبدیل شده و انگار که هرکول شرق است که در میان میدان خاورمیانه ایستاده و فریاد می کشد و برای ورود به کریدورهای خاورمیانه باید به او باج بدهیم.»

نتانیاهو: به هر سو می نگرم، خمینی و خامنه ای را می بینم که پشت مرزهای اسرائیل(!) خیمه زده اند

نتانیاهو در مصاحبه با نیویورکر، می گوید؛ به هر سو می نگرم، خمینی و خامنه ای را می بینم که پشت مرزهای اسرائیل(!) خیمه زده اند. یارابرت گیتس- وزیر دفاع پیشین آمریکا- در گزارشی به کمیته خارجی «سنا» می گوید؛ «مشکل ما با ایران، آن است که از تهدید نمی ترسد و از ما نیز چیزی نمی خواهد. کسی که از ما چیزی نمی خواهد، چیزی هم به ما نمی دهد.»


روزنامه لوموند: امروز ایران پرچم آمریکا را در جهان به حالت نیمه افراشته در آورده است

واشنگتن پست می نویسد «انقلاب ایران به رهبری آیت الله خامنه ای هر روز قدرت آمریکا را بیشتر تحلیل می برد و انقلاب های خاورمیانه را که ادامه راه آیت الله خمینی است در اختیار دارد یا روزنامه فرانسوی لوموند- آذرماه ۹۰/ دسامبر ۲۰۱۱- با ناامیدی می نویسد و شاهد و نشانه می آورد که «امروزه ایران پرچم آمریکا را در جهان به حالت نیمه افراشته درآورده است و در حالی که آمریکا و اروپا درگیر بحران های سخت هستند، ایران در حال درو کردن محصولات بهار خاورمیانه است.»

این همه تمجید و تعریف مربوط به اوج اقتدار کشور و دستگاه دیپلماسی ما است آن روز هایی که توکلمان برخدا و توسلمان بر اهل بیت و با جزمیت و قاطعیت در عرصه ها پیش می رفتیم و یادمان نمی رفت که خدا فرموده حزب الله هم الغالبون
وباید پناه برد از شر شیطان رجیم و حرص و قدرت و غرض انسان، که این مسلک راه شهدا نیست.

میلاد رمضانی دانشجوی رشته برق

این یادداشت دریافتی می باشد و الزاما منعکس کننده دیدگاه سایت دانشجو آزاد نمی باشد

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi