پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:32:04 - شنبه 9 اردیبهشت 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آموزش و پرورش شهرستان جازموریان مستقل شد
طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان و مردم، استقلال آموزش و پرورش شهرستان جازموریان اعلام شد.

به گزارش دانشجو آزاد: رضا رضایی امروز ۹ اردیبهشت ماه در این مراسم با اشاره به خدمات ماندگار دولت انقلابی در مناطق محروم گفت: توجه به عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جذب ۱۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان بیان کرد: آموزش و پرورش کرمان در صدر استان‌های کشور در زمینه جذب اعتبارات سفرهای استانی است.

وی از افتتاح و بهره‌برداری از ۷۷ واحد آموزشی در ابتدای سال تحصیلی آینده در استان کرمان خبر داد و استانداردسازی و ساخت فضای آموزشی مطلوب در شهرستان جدیدالتاسیس جازموریان در دستور کار است.

رضایی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم شهروندی قانون مدار را تربیت کنیم، بهترین مکان مدارس هستند زیرا دیر یا زود دانش آموزان مدارس به عنوان شهروند یا مسئول در جامعه نقش‌آفرینی کنند. 

وی با اشاره به فاصله ۱۰۳۳ کیلومتری مدرسه در شمال با جنوبی‌ترین مدرسه در استان کرمان گفت: استقلال آموزش و پرورش شهرستان جازموریان اقدامی ماندگار در راستای توسعه و پیشرفت این خطه زرخیز است.

بنابراین گزارش، طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان و مردم استقلال آموزش و پرورش شهرستان جازموریان اعلام و مهدی بامری پاک به عنوان سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان منصوب شد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi