پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:23:05 - شنبه 9 اردیبهشت 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ماینده مردم شهرستان های کهنوج، فاریاب، منوجان، رودبار جنوب و قلعه گنج در مجلس شورای اسلامی:
آموزش و پرورش بزرگترین و با ارزش ترین سرمایه ملی است
نماینده مردم شهرستان های کهنوج، فاریاب، منوجان، رودبار جنوب و قلعه گنج در مجلس شورای اسلامی در مراسم اعلام استقلال آموزش و پرورش شهرستان جازموریان گفت: آموزش و پرورش بزرگترین و با ارزش ترین سرمایه ملی اس

به گزارش دانشجو آزاد: به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان منصور شکرالهی در این مراسم با بیان اینکه آموزش و پرورش مهمترین زیرساخت توسعه کشور است خاطر نشان کرد: بسیار خوشحالم که اداره آموزش و پرورش جازموریان به عنوان اولین اداره در این شهرستان مستقل شد.

وی با تاکید براینکه هزینه در آموزش و پرورش مصرفی نیست بلکه سرمایه گذاری برای توسعه و پیشرفت کشور است بیان کرد: آموزش و پرورش پایه و اساس تحول در هر جامعه است که باید مورد توجه جدی مردم و مسئولین قرار گیرد.

شکر الهی با اشاره به نقش تاثیرگذار معلم در جامعه تاکید کرد: معلمان جازموریان در راستای تربیت نسلی متفکر، متعهد و کارآمد تلاش کنند زیرا این شهر جدیدالتاسیس فقط با تفکر و همدلی و اتحاد ساخته می شود.

نماینده مردم شهرستان های کهنوج، فاریاب، منوجان، رودبار جنوب و قلعه گنج در مجلس شورای اسلامی گفت: آینده درخشانی در انتظار مردم شهرستان جازموریان است زیرا علاوه بر ظرفیت های انسانی، اقتصادی و کشاورزی مسیر ترانزیتی استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان می باشد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi