پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:00:10 - یکشنبه 23 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آل سعود مجری اوامر آمریکا در منطقه است/ رژیم سعودی و صهیونیستها سردمداران نقض حقوق بشرند
عضو هیات علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمان اظهار داشت: آل سعود مجری اوامر آمریکا در منطقه است.

محمدجواد افشاری نژاد دکترای مدیریت استراتژیک و عضو هیات علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمان در گفتگو با خبرنگار دانشجو آزاد گفت: متاسفانه کشورهای منطقه از کشورهای غربی بخصوص آمریکا دستور می گیرند و برخی از کشورهای عربی در راس آنها رژیم آل سعود خود فروخته هستند و در راستای حرکتهای صهیونیستی اسرائیل گام بر می دارند.

این استاد دانشگاه افزود: کشور عربستان به صورت سلطنتی و شاهنشاهی اداره می شود و اکثرا افرادی با سن بالای ۷۰،۸۰ سال به قدرت می رسند که مجری اوامر بیگانه بوده و از خود اختیاری ندارند و دستور اربابان خود را اجرا می کنند بنابراین سمت و سوی فعالیتشان با رژیم صهیونیستی یکسان است.

افشاری نژاد با اشاره به داعیه سران عربستان مبنی بر اینکه خود را خادم الحرمین شرفین می دانند تصریح کرد: سران آل سعود نه تنها خدمتی به اسلام و مسلمین نمی کنند بلکه خیانتکار محسوب می شوند.

عضو هیات علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: یکی از این خیانت ها و جنایات رژیم آل سعود تجاوز به یمن است که برای حمایت از منصور هادی حافظ منافع عربستان در یمن صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: رژیم آل سعود مسلمانان بیگناه یمن را مورد حمله قرار داده و دست به نسل کشی در این کشور زده تا اربابان خود را راضی نگه دارد و کارگزار آمریکا و غربی ها در منطقه خاورمیانه باشد.

محمدجواد افشارنژاد همچنین در رابطه با قضیه داعش عنوان کرد: در قضیه داعش هم رد پای آل سعود را می توان که همگام با آمریکا و اسرائیل برای بدنام کردن اسلام و مسلمانان گام برداشتند.

این دکترای مدیریت استراتژیک اظهار داشت: رژیم سعودی هم به عاقبت رژیم صهیونیستی دچار خواهد شد و همانطور که صهیونیست ها در جنگهای ۲۱ روزه و ۸ روزه شکست سنگینی را متحمل شدند، یمن هم باتلاق شکست عربستان خواهد بود.

وی با اشاره به سکوت سازمانهای بین المللی و شورای امنیت در برابر این نسل کشی عنوان کرد: متاسفانه در دنیای امروز هر که با ابرقدرتها باشد و مجری اوامر آنها مورد حمایتشان قرار خواهد گرفت و خلافهایش پوشانده خواهد شد.

افشاری نژاد بیان کرد: پس تفاوتی بین اسرائیلی ها و رژیم سعودی نیست زیرا در یک مسیر حرکت می کنند و ۶۹ سال است که از جنایات اسرائیل می گذرد اما رژیم سعودی هیچگاه این جنایات را محکوم نکرده و از مسلمانان مظلوم فلسطین حمایت نمی کند.

عضو هیات علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: همانطور که اسرائیل در نوار غزه نسل کشی و کودک کشی انجام می دهد، عربستان هم همان جنایات را در یمن تکرار می کند اما خوشبختانه اعتراضها بر علیه این جنایات در سراسر جهان وجود دارد و امیدواریم این فریادها جلوی عملکرد ظالمانه رژیم سعودی بر علیه مردم یمن را بگیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بر همه مسلمانان و مردم آزاده جهان است که این اقدامات را محکوم کنند تا بدست با کفایت آنها ریشه ظلم از جهان برچیده شود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi