پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:37:23 - پنجشنبه 2 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آل سعود سرش شلوغ است به مدیریت حج نمی رسد
جنگ داخلی و جنگ خارجی توان عربستان را گرفته؛ مسئولین رژیم سعودی یا باید بر سر تاج و تخت و حکومت بجنگند و در پی نقشه برای سرنگونی برادران خود باشند یا با لشکرکشی به یمن، جان مردم بیگناه یمن را بگیرند و قابیل گونه رسم برادرکشی را به قرن بیست و یکم برسانند.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛  جنگ داخلی و جنگ خارجی توان عربستان را گرفته؛ مسئولین رژیم سعودی یا باید بر سر تاج و تخت و حکومت بجنگند و در پی نقشه برای سرنگونی برادران خود باشند یا با لشکرکشی به یمن، جان مردم بیگناه یمن را بگیرند و قابیل گونه رسم برادرکشی را به قرن بیست و یکم برسانند.

حیفِ عنوانِ “ام القرا” که به این رژیم نسبت دهند؛ رژیمی که دستانش در دست رژیم غاصب صهیونیستی است چگونه می تواند امنیت مسلمانان را تامین کند؛ آل سعود نه مشکل مالی دارد و نه مشکل نیروی انسانی پس چه می شود که توانی مدیریت ۲ میلیون نفر را ندارند؟!

البته نمی دانم اینگونه حوادث به سوء مدیریت آنها برمی گردد یا به تفکرات وهابیونی که به هر طریقی سعی در کشتار مسلمانان دارند؟!

مراسمی که همه ساله در زمان و مکان مشخصی رخ می دهد و مسلمانان از تمامی کشورهای اسلامی برای شرکت در این مناسک به عربستان می روند، نیازمند تدابیر بسیاری است؛ تدابیری که اجازه ندهد جرثقیلی بر سر مسلمانان فرود آید و یا مسیری به ناگاه بسته شود و چند صد حاجی جان دهند.

اگر مسئولین عربستان عرضه برگزاری و مدیریت مناسک حج را ندارند حداقل شجاعانه به ضعف خود اعتراف کنند تا دیگر کشورهای اسلامی در اجرای این مراسم به آنها کمک کنند و این آیین ابراهیمی بدون تلفات اجرا گردد.

یقینا مدیریت کمتر از ۲ میلیون نفر مشکل تر از مدیریت ۲۰ میلیون زائر امام حسین (ع) نیست که در اربعین حسینی با قرارداد امنیتی، خدماتی ایران ۲۰ میلیون نفر زائر در کشوری که درگیر جنگ با بزرگترین گروه تروریستی قرن است به سلامت به کشورهای خود باز می گردند و برای چندمین بار قدرت و توان و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به جهانیان ثابت می گردد؛ که اگر غیر از این بود دشمنان ایران اسلامی کوچکترین حادثه ای در اربعین سال گذشته در کربلا را در بوق و کرنا کرده و گوش جهانیان را از سوء مدیریت ایران کر می کردند؛ اما اکنون دنیا در مقابل این بی عرضگی آل سعود کر و کور مانده است.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi