پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:47:37 - چهارشنبه 20 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آغاز ثبت نام چهاردهمین دوره عتبات دانشگاهیان از اواسط آذرماه/ کاروان‌ خاص اعزام در اربعین را نداریم
ثبت نام چهاردهمین دوره عتبات دانشگاهیان از اواسط آذرماه آغاز خواهد شد که زمان دقیق آن متعاقبا از سایت لبیک اعلام خواهد شد.همچنین دوره بعدی اعزام اوایل بهمن ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” بیژن لطفی، مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، با اشاره به جزئیات ثبت نام جدید عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام چهاردهمین دوره عتبات دانشگاهیان از اواسط آذرماه آغاز خواهد شد که زمان دقیق آن متعاقبا از سایت لبیک اعلام خواهد شد.همچنین دوره بعدی اعزام اوایل بهمن ماه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: مقدمات اعطای وام یک میلیون تومانی به دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات توسط یکی از بانک های عامل انجام شده است که اطلاع رسانی کامل در این خصوص انجام خواهد شد.

لطفی افزود: همچنین نشست هماهنگی مسئولین عمره و عتبات دانشگاهیان سراسر کشور ویژه چهاردهمین دوره عتبات دانشگاهیان زمستان ۹۴ با حضور مسئولین و کارشناسان شوراهای استانی عمره و عتبات دانشگاهیان روز ۲۸ آبان ماه برگزار می گردد.

وی افزود: در این جلسه حجج اسلام نجفی روحانی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق،فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، مهندس خدر نژاد مدیر عامل شرکت شمسا، مسئولین عمره و عتبات دانشگاهیان وزارت علوم، دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت حضور خواهند یافت و سیزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان، فعالیت ها و برنامه های آن و گزارش های استانی را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند.همچنین برنامه های چهاردهمین دوره اعزام هم ارائه خواهد شد.

لطفی گفت: اعزام های متمرکز، جوان بودن کاروان ها، هتل های مناسب و متمرکز، برنامه های فرهنگی و رسانه ای مختلف، استفاده از عوامل کاروان های دانشگاهی و تخفیفات ویژه دانشگاهیان بخشی از ویژگی های عتبات دانشگاهیان به شمار می رود.

شایان ذکر است با توجه به آنکه سازمان حج و زیارت و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کاروان های خاص اعزام در اربعین را ندارد اما شوراهای استانی عمره و عتبات دانشگاهیان در بخش اعزام دانشگاهیان به اربعین حسینی همکاری ویژه در بخش پیگیری صدور مجوزهای خروج از کشور و برنامه های فرهنگی با نهادها و دستگاه های فرهنگی اعزام کننده را دارد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi