پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:38:24 - پنجشنبه 3 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آغاز ثبت‌نام در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد بردسیر
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد بردسیر گفت: ثبت‌نام در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد بردسیر در سال جدید تحصیلی آغاز شد.

به گزارش “دانشجو آزاد”، مصطفی شجاعی، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد بردسیر صبح امروز از آغاز ثبت نام در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد بردسیر خبر داد و گفت: ارائه تسهیلات به پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی از مهمترین امتیازات عضویت در این باشگاه است.

 وی افزود: شناسایی و جذب جوانانی که دارای استعداد سرشار در رشته‌های مختلف علمی هستند از وظایف باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان است.

 رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد بردسیر ثبت مشخصات فردی در بانک اطلاعات اعضای باشگاه و دریافت کارت عضویت، که مبین پژوهشگر بودن اعضا است؛ را از دیگر مزایای حضور در این باشگاه برشمرد و گفت: تشویق مادی و معنوی از افرادی که مقالات ISI یا علمی- پژوهشی تهیه و به چاپ رسانند، تشویق و حمایت از شرکت در همایش‌های داخلی و کنفرانس‌های بین‌المللی، تخصیص سهمیه و کمک هزینه سفرهای زیارتی، تخصیص تخفیف شهریه، امکان استفاده از اولویت استخدام در دانشگاه آزاد به عنوان عضو هیأت علمی و یا کارمندی، اهدای بن کتاب، مساعدت در تألیف کتاب و کمک هزینه پایان نامه تحصیلی از مهم ترین مزایای اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد بردسیر است.

شجاعی به امکان شرکت اعضا در نشست‌های تخصصی و کارآفرینی باشگاه اشاره کرد و بیان داشت: اعضای استعداهای درخشان امکان تحصیل در مقطع بالاتر بدون نیاز به شرکت در آزمون ورودی را دارند.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به  وب سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد به نشانی  www.bpj.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi