پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:05:45 - شنبه 24 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آغاز بخش های ادبی جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی از امروز
رقابت دانشجویان در بخش های ادبی هفتمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان علوم پزشکی کشور از امروز ۲۴ بهمن در شیراز آغاز می شود.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از خبرگزاری مهر، دکتر کوروش عزیزی – معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام این خبر افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای میزبانی از ۷۰۰ شرکت کننده در این جشنواره، آمادگی کامل دارد.

عزیزی گفت: کار برگزاری این جشنواره بزرگ ملی، از اوایل امسال در دانشگاه علوم پزشکی شیراز کلید خورد و تمامی تدابیر لازم برای برپایی هر چه بهتر آن اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره تا ۲۶ بهمن در شیراز ادامه دارد، گفت: ارزیابی آثار هنری شرکت کنندگان در ۷۵ شاخه مختلف فرهنگی و هنری با حضور داوران برجسته کشوری در روزهای اخیر انجام شده و در هر رشته ۱۰ اثر برگزیده شده و در اختتامیه جشنواره، از صاحبان آثار اول تا سوم، تقدیر می شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ارسال ۱۴ هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ملی، ادامه داد: محمدعلی بهمنی و دکتر افشین یداللهی داوران بخش شعر، داریوش ارجمند داور بخشی نمایشی، سالار عقیلی داور بخشی موسیقی، ژاله صادقیان داور گویندگی، دکتر گودرزی دیباج داور هنرهای تجسمی، سرپرست تیم های داوری را به صورت افتخاری بر عهده دارند.

وی از برپایی برنامه های ویژه برای شرکت کنندگان در این جشنواره خبر داد و افزود: کارگاه های شاهنامه خوانی، فن بیان، نقد شعر و ترانه، عروض و قافیه، هنرهای تجسمی و نقاشی، پخش فیلم، بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی استان فارس ،برپایی جُنگ های شادی و برپایی نمایشگاه از جمله این برنامه های ویژه است.

عزیزی، از مسابقه مشاعره سلامت، به عنوان دیگر برنامه این جشنواره یاد کرد و گفت: با برپایی جشنواره های مشاعره سلامت، در دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، برگزیدگان کشوری مشخص شده اند که در این جشنواره، برگزیدگان در مرحله نهایی، گردهم به رقابت می پردازند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکی از برنامه های ویژه این جشنواره را برپایی اجلاس معاونان فرهنگی و دانشجویی سراسر کشور برشمرد که در دومین روز از جشنواره برگزار می شود.

عزیزی اضافه کرد: این جشنواره بزرگ ملی با حضور مسوولان ارشد کشوری و استانی برگزار می شود و جشنواره، روز ۲۶ بهمن، در تالار اجتماعات سینا و صدرای شیراز به کار خود پایان می دهد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi