پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:15:10 - پنجشنبه 13 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آشنایی دانشجویان با ابعاد مختلف زندگی امام خمینی(ره)در نجف
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضایی در بیت امام(ره) در نجف گفت:امام خمینی(ره) طی ۱۳ سال تبعید در نجف اشرف فرزند ارشد خودشان را که از بزرگان و عالمان حوزه بودند را از دست داد و این نقشه ساواک بود که اگر می خواهید خمینی زمین گیر شود و دست از مبارزه بردارد مشوق او باید از میان برود.

به گزارش “دانشجو آزاد” حجت الاسلام والمسلمین غلامرضایی راوی بعثه مقام معظم رهبری در بیت امام(ره) در نجف گفت:امام خمینی(ره) طی ۱۳ سال تبعید در نجف اشرف فرزند ارشد خودشان را که از بزرگان و عالمان حوزه بودند را از دست داد و این نقشه ساواک بود که اگر می خواهید خمینی زمین گیر شود و دست از مبارزه بردارد مشوق او باید از میان برود. آقا مصطفی که کشته شود امام کمرش خم شده و ساکت می شود، لذا آیت الله مصطفی خمینی توسط ساواک مسموم و به شهادت رسید؛ اما شهادت او باعث استحکام زمینه انقلاب اسلامی شد و با برگزاری مجالس ختم ایشان در شهرهای مختلف ایران، حکومت ظالم پهلوی در آتشی قرار گرفت که خود باعث شعله ورترشدن آن شد.

مطالب فوق را راوی بعثه در بیت امام خمینی(ره) برای دانشجویان بازدید کننده می گوید تا جوانان عزیز دانشگاهی بدانند این انقلاب با چه سختی هایی به ثمر رسیده است.

دانشجویان مستقر در نجف اشرف امروز زیارت دوره ویژه خود را با زیارت مرقد صافی یمانی شروع و پس از بازدید از کتابخانه و مزار علامه امینی به بیت امام خمینی(ره) رفتند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi